• Bröllopstokiig

Datumförslag på ny" brud&fru-träff"?

Hej allihopa!

Hoppas ni som var med den 2/8 hade det riktigt trevligt,kunde tyvärr inte vara med pga att min svåger fyllde år.

Därför skulle det vara kul att samla Gbg-brudar någon gång i höst för en ny träff!

Ankan föreslog i en annan tråd om ett lämpligt datum lördagen den 5/10,vilket för mig låter bra.

Är inte så duktig på att "dra igång "
    ,så jag är jättetacksam för förslag på tid plats och även andra datum,men på något mysigt kafé eller pub/restaurang vore mysigt på höstkanten!

vore jättekul att träffa "gamla" som nya BT-kompisar!

• Svar på tråden Datumförslag på ny" brud&fru-träff"?
  • Bröllopstokiig

Är fru f o m i lördags och har missat två brudträffar, men vill gärna vara med på denna om jag får?!
    /helena

• Bröllopstokiig

Charlotte, jag ska gifta mig på midsommar 2003!!! Cant wait. Jag är lite nyfiken på om alla som brukar träffas bor i gbg..jag bor ca 5 mil utanför.

• Bröllopstokiig

Humlan! Grattis!!
    Själv gifter jag mig runt sommaren 2005, så du är inte såååå tidigt ute ;)

Välkommen till alla "nya"!!

• Bröllopstokiig

Jag gifte mig ju på förra träffen den 2/8 så jag kommer gärna. Skulle gärna vilja träffas tidigare. Man vill ju berätta hur det var. Men jag väntar gärna till den 5/10.
    -Maria

• Bröllopstokiig

Det låter jättetrevligt! Jag har inte varit på några träffar innan, men tycker att det vore kul att vara med!

• Bröllopstokiig

Hej!
    Va´kul att så många "nya" brudar vill vara med,är naturligtvis jättekul att ni som jag träffat på de två tidigare brudträffarna oxå vill vara med.
    En fråga bara(fast det är två månader tills dess):ska vi stämma träff på ett viss tid på en träffpunkt här i stan och sedan välja fik/pub eller ska vi bestämma det nu direkt?
    Mig spelar det ingen roll.

Kul att ni,Ellte,Charlotte,Maria 422,samt Ankan oxå är intresserade,ska bli roligt att träffas igen!
    Kram //Anna J

• Bröllopstokiig

..ojojoj vad det låter långt till oktober...

• Bröllopstokiig

Ja,visst känns det avlägset när vi har haft ett par underbara sensommardagar med höga temperaturer!

• Bröllopstokiig

Hoppas jag kan...hoppas jag kan....hopppas jag kan....

Jag kommer...hoppas jag..*s*

• Bröllopstokiig

Som det ser ut nu blir det tight, kanske om det blir senare på kvällen...
    Hoppas det ordnar sig, vill görna träffa er alla igen!
    Jenny

Svar på tråden Datumförslag på ny" brud&fru-träff"?