• Bröllopstokiig

Datumförslag på ny" brud&fru-träff"?

Hej allihopa!

Hoppas ni som var med den 2/8 hade det riktigt trevligt,kunde tyvärr inte vara med pga att min svåger fyllde år.

Därför skulle det vara kul att samla Gbg-brudar någon gång i höst för en ny träff!

Ankan föreslog i en annan tråd om ett lämpligt datum lördagen den 5/10,vilket för mig låter bra.

Är inte så duktig på att "dra igång "
    ,så jag är jättetacksam för förslag på tid plats och även andra datum,men på något mysigt kafé eller pub/restaurang vore mysigt på höstkanten!

vore jättekul att träffa "gamla" som nya BT-kompisar!

• Svar på tråden Datumförslag på ny" brud&fru-träff"?
  • Bröllopstokiig

Hejsan!

Jag kan tyvärr inte komma den helgen, men jag hoppas på fler tillfällen.

Vill passa på att rekomendera ett resemål i Sverige. Nämligen Visby på Gotland!! Har precis kommit hem från en underbar semester där.

Kram Akleja

• Bröllopstokiig

Roligt att se att tråden "vuxit" sedan jag var här sist!
    Kul att du,Morfen ochså vill vara med!
    Ska försöka dra med min mans nygifta kusin och min kompis,hon gifte sig två veckor efter oss,då får hon ju en "anledning" att åka till Göteborg!
    Kram//Anna

• Bröllopstokiig

Anna IV, klart jag vill vara med.
    Jag var med på förra, en vecka före mitt bröllop och då var det två veckor före Ellte och fyra för Katta. Det kommer nog bli överhängande fruar på denna tror jag.
    Kanske får kalla det fru-träff sen. *fniss*
    Undrar om det inte borde heta kafferep då istället. :D :D
    Ses!
    Kram

• Bröllopstokiig

Neeej, inte fru-träff!!! *Glimten i ögat*
    Jag vill ju vara med, och jag gifter mig i maj 2004!!!

• Bröllopstokiig

Hej jag skulle också vilja vara med MEN är tyvärr (så underbart!) på smekmånad i Turkiet då... finns det ingen chans att man kan planera in det i september?? men är det så många som kan i okt. får jag väl vänta tills nästa *snyft*.... Eva's Paley har ju så mycket gott...

• Bröllopstokiig

Hej!

Har tyvärr missat två träffar på raken och ska gifta mig nu i september (hjälp!). Jag vill gärna komma med i alla fall även om det blir som fru...

• Bröllopstokiig

HEJ!
    Roligt att fler är intresserade!
    Självklart är även blivande fruar välkomna!Tråden har växt sedan jag var här sist,jättekul!

• Bröllopstokiig

Hej alla blivande brudar, tärnor m.m!
    Skall gifta mig den 5:e juli 2003 i lerums kyrka, dock bosatt i härliga gbg. Undrar lite om desa träffar, det verkar som alla får komma? Är ock jag välkommen? Hur skall man känna igen er alla? Inte så kul att behöva knalla fiket runt och fråga alla av det kvinnliga könet om dom skall gifta sig ;) kramar

• Bröllopstokiig

Jag kommer också. Missade sista träffen i Slottskogen. Vi kanske inte skall ta Evas Paleys. Vi fick ju knappt plats sista gången. Med tanke på att det förmodligen kommer att vara kallt i början av oktober kan vi inte sitta på uteserveringen.

Men , jag kan ju å andra sidan inte komma på något annat bra förslag heller...vi kanske skall ta ett mindre populärt fik så att vi får plats allihopa.

• Bröllopstokiig

Heeeeejjjjjj!!!!
    Jag har varit borta från datorn ett tag. Ohh vad jag har saknat BT och inläggen.
    Kul att så många vill komma!!
    Till lina säger jag: Självklart får du komma!! Hur du känner igen oss andra? Svar: det märker du, vi brukar stå i ring och skratta högt!!
    Välkommen!

Svar på tråden Datumförslag på ny" brud&fru-träff"?