Någon som är vaken och vill prata med mig?
Ja... som rubriken antyder så har jag svårt att somna (igen) och skulle tycka att det var trevligt att prata lite en stund...
Välj ett ämne och prata på!
Ja... som rubriken antyder så har jag svårt att somna (igen) och skulle tycka att det var trevligt att prata lite en stund...
Välj ett ämne och prata på!
Clobberella
Jaja
Hehe min komois e för rolig...
Hon sa att hon inte ville de king kong för den var inte så verklig...med den jätte apan mm. Direkt efter sa hon att hon ville se Narnia...haha jag bara brast i skratt
Och sa till henne du kan inte se king kong men du kan gå och se en film som dem går igenom sin garderob til en fantasivärld..hehehe
Rätt komiskt!
Tissa :D
Logik på hög nivå!
MrsLindgren
Det var ju tur Kul med det att dem gifte sej i samma
Clobberella
ja eller hur
hon satt precis och predika för mig och min man att hon inte gillde såna overkliga filmer...hehehehe
Läste Jon Hakelius (sista sidan Aftonbladet) häromdan, han hade en hel del roliga kommentarer om Narnia. Bland annat att den inte var poltiskt korrekt, homosexuella skulle inte gilla att man går IN i en garderob i stället för UT... OBS! Inget ont om homosexuella, tyckte bara det var en kul kommentar...
*Skrattar*
Tissa:
Ja, det var lite kul med samma kyrka eftersom den ligger i HAmrånge strax utanför Gävle och både jag å maken bor egentligen utanför Sthlm. Men vi ville ha den kyrkan av flera orsaker, bland annat för att mina morföräldrar gifte sig där.
nu ska jag bara hjälpa min man med fotna ska hålla på med våran hemsida nu! men kommer jag inte tillbax så har jag somant tillslut! hehe
Jag finns på FL osså som Fru Andersson
Annars kan ni sen gå in på våran hemsida om ni e sugna på att se nya bröllopsfoton!
www.fiaochtompa.com
Ha det gott tjejer hoppas vi kna snacka fler gånger!
Kram & gonatt!/Therese
Hur många här är redan gifta? När gifte ni er i så fall? Hinner inte läsa hela tråden eftersom jag ska skriva oxå.
Mrs Lindgren... fast tekniskt sätt så kan man ju tycka att de går utt på baksidan av garderoben... finns säkert någon fin symbolik i det! :D
Jag ska också ta och slita mig härifrån... försöka sova lite alternativt väcka min karl så han tycker synd om mig för att jag inte sover :D
Ja jag ska oxå sussa nu, om några timmar vaknar ettåringen och vill leka. Natti natt!!!