Någon som är vaken och vill prata med mig?
Ja... som rubriken antyder så har jag svårt att somna (igen) och skulle tycka att det var trevligt att prata lite en stund...
Välj ett ämne och prata på!
Ja... som rubriken antyder så har jag svårt att somna (igen) och skulle tycka att det var trevligt att prata lite en stund...
Välj ett ämne och prata på!
jaja oki nä jag har inte läst böckerna..har den första hehe e Dem bra?
Har du sett den Besatt?
Det är väääldigt svårlästa böcker, för det är otroligt mycket information som inte har med storyn att göra... tex berättelser om gamla kungar, eller sånger som alverna sjunger, information om olika folkslag...
Det berikar ju historien mycket, eftersom man känner att det är en hel värld och att det finns mer än precis det som huvudpersonerna springer på... samtidig gör det att det är en väldig massa namn att hålla reda på och det blir lite trångt i huvudet av all extra info...
Och så tar det ju längre tid innan det händer något.
Men har man tålamod så är det absolut värt besväret!
Besatt? Är det en film?
Hej! Kan inte heller sova så jag "hoppar in" om det går för sig. Bio...hhmm..känner igen det där ordet...Har dock inte besökt ngn sedan våren 2004 så jag hänger inte med för fem öre! Ser ständigt trailers på TV och säger till "gubben": DEN vill jag se! Men inget händer...Vår ettåring har satt stopp för sånt, och vi har inga pålitliga barnvakter i närheten så det blir svårt. Men nu är makens båda tonåringar stora nog att ta hand om lillebror några timmar en kväll, så det kanske blir av!!! Besatt är högt på önskelistan.
Besatt är (påstås det) en verklighetsbaserad film om exorcismen på en ung tjej.
Har inte hört talas om Besatt så jag kan inte riktigt uttala mig om vad jag tror...
Hej Mrs Lindgren, förresten!
Jepp! sant
Hon heter på riktigt Anneliese Michel och kommer från tyskland
Tyckte den var rätt scary mkt för att den är verklighetsbaserad osså...Fattar ju att dem läggar till lite osså bara för att det är en film men själva storyn e sann