Någon som är vaken och vill prata med mig?
Ja... som rubriken antyder så har jag svårt att somna (igen) och skulle tycka att det var trevligt att prata lite en stund...
Välj ett ämne och prata på!
Ja... som rubriken antyder så har jag svårt att somna (igen) och skulle tycka att det var trevligt att prata lite en stund...
Välj ett ämne och prata på!
Apropå ingenting...det låter härligt med så många bröllopsbilder! Vi hade bara otur på vårt bröllop. Batteriet i min systemkamera dog, makens syster skulle videofilma men vad tror ni hände med det batteriet...Morfar plåtade flitigt med sin gamla kamera, det blev två bilder som blev bra, resten var mörka...Har hört att några gäster tog väldigt fina bilder men att få dem att skicka några verkar svårt!
Vi har funderat lite på att se Häxan och lejonet, men det känns lite som en kopia på sagan om ringen.... lite för att det är samma landskap eftersom båda är filmade på Nya Zeeland.... det känns som att det är ungefär samma stil på dem...
elr hon hette rättare sagt...
MrsLindgren
Naaw.. Gud va synd..Men ni fick nån hoppas jag
Får väl tillägga att vi var lite snåla, tänkte att med så många kameror och en videokamera så sparar vi in på fotograf...Så vi får väl skylla oss själva!
Clobberella
Menar du Narnia?
MrsLindgren: tråkigt! Vi kommer att satsa på många personer med digitalkamera! Kanske ge någon i uppgift att föreviga så många som möjligt....
Gifter vi oss i sverige så har vi nog en proffsfotograf som tar lite bilder på oss, men det blir kanske inte på bröllopsdagen utan ett par dagar efter eller så...
Japp Narnia!
hehe vi hade en billig fotograf + köpt 10 st engångskameror på Ebay. Fotona har man ju hela livet
Tissa:
Jo det blev ett par bra som sagt, och svärmor är proffs på att trolla lite med foton i datorn, så vi har i alla fall en fin förstoring.
Å andra sidan har vi en ganska kul bild av kyrkan, det var samma kyrka som mina morföräldrar gifte sig i 1942 och morfar gjorde en tändstickstavla av kyrkan efter. den fick vi i bröllopspresent!