• Clobberella

Någon som är vaken och vill prata med mig?

Ja... som rubriken antyder så har jag svårt att somna (igen) och skulle tycka att det var trevligt att prata lite en stund...
    Välj ett ämne och prata på!

• Svar på tråden Någon som är vaken och vill prata med mig?
  • Tissa

Clobberella

Jaja

Hehe min komois e för rolig...

Hon sa att hon inte ville de king kong för den var inte så verklig...med den jätte apan mm. Direkt efter sa hon att hon ville se Narnia...haha jag bara brast i skratt

Och sa till henne du kan inte se king kong men du kan gå och se en film som dem går igenom sin garderob til en fantasivärld..hehehe

Rätt komiskt!

• Clobberella

Tissa :D
    Logik på hög nivå!

• Tissa

MrsLindgren

Det var ju tur Kul med det att dem gifte sej i samma

• Tissa

hon satt precis och predika för mig och min man att hon inte gillde såna overkliga filmer...hehehehe

• MrsLindgren

Läste Jon Hakelius (sista sidan Aftonbladet) häromdan, han hade en hel del roliga kommentarer om Narnia. Bland annat att den inte var poltiskt korrekt, homosexuella skulle inte gilla att man går IN i en garderob i stället för UT... OBS! Inget ont om homosexuella, tyckte bara det var en kul kommentar...

• MrsLindgren

Tissa:

Ja, det var lite kul med samma kyrka eftersom den ligger i HAmrånge strax utanför Gävle och både jag å maken bor egentligen utanför Sthlm. Men vi ville ha den kyrkan av flera orsaker, bland annat för att mina morföräldrar gifte sig där.

• Tissa

nu ska jag bara hjälpa min man med fotna ska hålla på med våran hemsida nu! men kommer jag inte tillbax så har jag somant tillslut! hehe

Jag finns på FL osså som Fru Andersson

Annars kan ni sen gå in på våran hemsida om ni e sugna på att se nya bröllopsfoton!
    www.fiaochtompa.com

Ha det gott tjejer hoppas vi kna snacka fler gånger!

Kram & gonatt!/Therese

• MrsLindgren

Hur många här är redan gifta? När gifte ni er i så fall? Hinner inte läsa hela tråden eftersom jag ska skriva oxå.

• Clobberella

Mrs Lindgren... fast tekniskt sätt så kan man ju tycka att de går utt på baksidan av garderoben... finns säkert någon fin symbolik i det! :D

• Clobberella

Jag ska också ta och slita mig härifrån... försöka sova lite alternativt väcka min karl så han tycker synd om mig för att jag inte sover :D

• MrsLindgren

Ja jag ska oxå sussa nu, om några timmar vaknar ettåringen och vill leka. Natti natt!!!

Svar på tråden Någon som är vaken och vill prata med mig?