• Is-prinsessan

Nu är jag en gift kvinna!! :-D

Åh tjejer!
    Lyckost alla er som har erat kvar!!

Hela dagen var helt fantastisk, rakt igenom. Och den liknade ingenting som man trodde den skulle vara. Det blev mycket bättre! Även om inte alla detaljer stämde, det var bara charmigt på något sätt!

Orkar inte just nu dra den långa historien om dagen, men jag lägger ut länken till våran hemsida här som jag håller på att uppdaterar för fullt. Där finns bilder redan nu, men jag hoppas på att jag ska kunna fylla på!

www.brudparetdalen.se

Vill samtidigt passa på och tacka alla tjejer som stöttat och tipsat, kommit med åsikter och synpunkter. Ni är kanon!

• Svar på tråden Nu är jag en gift kvinna!! :-D
  • Is-prinsessan

Tack för alla fina komplimanger!!
    Allting känns fortfarande som en dröm!

Delicatoboll
    Rosorna är cremevita, antar att ljuset därför spelar stor roll över vilken färg dom får.

• Meeela

Is-prinsessan:

Får jag kopiera bilden på din brudbukett??? Den e så vacker!!! Skulle vilja ha en liknande fast med vinröda rosor!

• Brunkullan

Vilken fin hemsida!!!

Jag beklagar också sorgen........

• Sommaren2006

Is-prinsessan: Jag ville bara skriva och beklaga er stora sorg!

• Febriaribrud

Is-prinsessan: Ni var otroligt vackra och ser verkligen lyckliga ut.

Jag beklagar verkligen er sorg. Tårar rinner nerför mina kinder just nu..otroligt vackert skrivet.

Sköt om dig!

• Lapinette

Usch grät när jag läste er första sida...beklagar sorgen. Sen måste jag säga otroligt vackra inbjudningar. Har sett dem tidigare här på BT och kände då för att helt byta stil på våra...vilket jag bara inte orkade göra (en gång till!). Gratulerar till äktenskapet och åter igen beklagar sorgen.

• Princessdiamond

*försöker hålla tillbaka tårarna*
    baklagar djupt er sorg!

*bamsekramen*

• Izunia

Beklagar sorgen...har nyligen själv förlorat min mormor. Stor kram!

• bride no1

grattis till ett jätte vackert bröllop!! tack för att vi fick se era bilder!!!

Beklagar sorgen!!

har oxå just förlorat en familjemedlem!!

grattis än en gång!!

• Lanzara

Ni var väldigt vackra, grattis i massor!!!

Beklagar verkligen sorgen! *tårar*

Min pojkväns far har canser och kommer antagligen inte att leva längre då vi gifter oss, så var tacksam att han var med på ert... Men det är ni ju försåss!

Ha det bra!

• Is-prinsessan

Tack så hemskt mycket alla!! Det betyder otroligt mycket för mig att folk öppnar munnen och visar att dom bryr sig. Det är faktiskt inte alla som vågar. Man behöver så mycket stöd i en sån här situation, och det känns skönt att få det. Även virituellt så att säga. Och ja, vi är enormt tacksamma att han fick vara med på vårat bröllop. Som jag skrev betydde det mycket för honom och i ärlighetens namn tror jag faktiskt att han helt enkelt var nöjd nu. Han har haft MS nästan hela mitt liv, och det har varit en lång process. Nu är bägge hans döttrar bortgifta och kanske kände han sig trygg i det.

Jobbar i skrivande stund på att lägga ut fler bilder, och göra om sidan lite till. Det är något slags "terapi-arbete".

Kramar till er alla!

• f.d. Svart brud

Känns konstigt att samtidigt gratulera någon och beklaga sorgen, men trots detta vill jag göra det. Glädje och sorg går tyvärr ofta hand i hand.

Beklagar verkligen er familjs förlust! :(

och

Grattis till ert liv som gifta! Önskar er all lycka och framgång. :)

• Mitt hjärta är hemma

Nu har jag oxå tittat på er fina hemsida! Vad vackra ni var, man blir ju riktigt varm av att se alla glädjestrålande bilder. Jag vill även beklaga sorgen. Så fint att han kunde vara med på ert bröllop, det måste betytt mycket för både honom och er.
    Ni är sååå fina ihop, önskar er all lycka i framtiden!

• BornToBeBride

Hej du,
    Har precis varit o kollat in er hemsida. Superläcker design. Bra fotoalbum!
    Förstår att ni lider sorg i familjen o beklagar djupt. Ta hand om varandra och kämpa er igenom detta. Det blir bättre fast man inte tror det när det är som mest jobbigt. Förlorade själv en nära anhörig och känner ibland obotlig sorg trots lång tid passerat. Men det är OK. Det går, som de brukar säga...
    Kämpa på tjejen.
    En helt annan grej; Din fantastiska klänning! Har du underkjol med ringar eller ej? Jag har köpt en liknande kjolmodell från Kina, men vet inte om jag ska ha underkjol med elle rutan ringar??
    Jag har inte insytt tyll i kjolen, så det är lite knepigt med vilken typ av underkjol jag ska köpa till.
    Kan du råda mig?
    Kram!

• maria06

Vill börja med att berätta att jag beklagar sorgen och vet exakt vad du har gått igenom då min moster, som var som en andra mor till mig, dog i MS. Det är bara att kämpa igenom det hela. För mig var det mycket lättare genom att prata om de fina minnena som man hade tillsammans och besöka graven.

Sen vill jag avsluta med att berätta att ert bröllop var väldigt fin. Du såg verkligen ut som en prinsessa den natten. Hoppas ni får dagar fyllda med kärlek hela livet ut.

• Is-prinsessan

Tack så mycket, för både medlidande och komplimanger! Det är faktiskt väldigt skönt att få att både ock.

BornToBeBride
    Jag hade en underkjol med ringar och lite tyll på. Det var ganska skönt att ha faktiskt. Du kunde ju i princip stå hur du ville, för det var ingen som såg det ändå. Det blev ganska avslappnat på något sätt. Underkjolen hyrde jag där jag köpte klänningen. Kan du inte ta med dig kjolen och gå till en affär och be dom hjälpa dig? Om märket säljs i Sverige kan du ju gå till en butik som säljer just det märket, så vet säkert expediterna direkt vilken kjol du ska ha.

maria06
    MS är en brutal och hemsk sjukdom. Jag tror att jag har skärmat av mig ganska mycket för hur dålig han var, innan han gick bort. Jag ville liksom inte se hans lidande, för jag stod inte ut själv. Nu börjar jag kunna ta till mig vilket liv han hade, och därför också känna vilken befrielse det måste ha varit för honom.
    Vi har börjat gå igenom hans saker och jag har därför bläddrat igenom mängder av hans fotoalbum, och då har jag fått tillbaka bilden av hur min far var innan han blev sjuk. När han hade en egen personlighet och inte bara var sjuk. Förstå mig rätt. Han var ju sig själv i personligheten, skojglad och tyken t ex. Men eftersom han tillslut blev totalförlamad kunde han ju inte göra saker som han gillade att göra, fotografera, odla, laga mat t ex.
    Men som sagt, den bilden finns hos mig nu, och den tröstar jättemycket.

• *Törnrosa*

Det gör ont i hjärtat över att höra vad du gått igenom, men jag förstår att du ändå känner en tacksamhet över att han var med och att han fick uppleva det hela. Det syns på bilderna att han var jättelycklig över att vara med. Och stolt över att ha en sån vacker dotter!

Beklagar, och samtidigt gratulerar till en vacker dag!

Svar på tråden Nu är jag en gift kvinna!! :-D