• Is-prinsessan

Nu är jag en gift kvinna!! :-D

Åh tjejer!
    Lyckost alla er som har erat kvar!!

Hela dagen var helt fantastisk, rakt igenom. Och den liknade ingenting som man trodde den skulle vara. Det blev mycket bättre! Även om inte alla detaljer stämde, det var bara charmigt på något sätt!

Orkar inte just nu dra den långa historien om dagen, men jag lägger ut länken till våran hemsida här som jag håller på att uppdaterar för fullt. Där finns bilder redan nu, men jag hoppas på att jag ska kunna fylla på!

www.brudparetdalen.se

Vill samtidigt passa på och tacka alla tjejer som stöttat och tipsat, kommit med åsikter och synpunkter. Ni är kanon!

• Svar på tråden Nu är jag en gift kvinna!! :-D
  • Nonika

Grattis!!
    En väldigt vacker klänning, och en väldigt vacker brud!

Men hur många hade ni i serveringspersonalen egentligen?! Hallå, det måste ha varit 20 pers!! Hur har man råd med det!?

Vad trevligt med glögg som välkomstdrink

• anna_80

Grattis! Va fina ni var! Måste vara ett av de bäst matchande brudparen! Jättesnyggt med det röda på er båda!

• Ålin

Grattis, ni var verkligen hur fina som helst! Precis såna inbjudningskort som ni hade vill jag också ha, samma sak gäller tiaran.
    Kan man få veta var du har hittat såna mysiga skor (stövlarna)?
    Grattis igen och krya på dig!

• Is-prinsessan

Nonika
    Det var våra föräldrars vänner som ställde upp och serverade. Dom har gjort så för varandra. Kanon-smart! Det blir billigt, och dessutom har serveringspersonalen väldigt roligt ihop, vilket märks!

Ålin
    Skorna är nog ett av de smartare besluten jag gjort. Varma, stabila och sköna hela dagen. Inte en blåsa, eller skoskav. Kanon! Dom är köpta på Bianco, så dom borde gå att få tag i lite överallt.
    Tiaran har jag köpt på samma ställe som klänningen, så den borde inte heller vara helt omöjlig att få tag i

Till er andra kan jag säga att jag har fyllt på med ännu mera kort Jag fyller på allteftersom folk "skänker" kort till mig.

Och så kan jag tillägga att jag var, tack och lov, bara sjuk den natten!

kram!

• elora

Is-prinsessan: vilken fin dag ni fick!!! Förstår att du är fylld med lyckorus ;)
    Idén med borden var fin, ska fnula över om det är gångbart för vår del. Hur många gäster hade ni? Och var det servering vid bordet så att säga.

;)

• Is-prinsessan

elora
    Vi hade bjudit 120 st, och det var servering vid borden. Men det var som sagt våra föräldrars vänner som lekte serveringspersonal. Och det blev jättelyckat!

• Izunia

Is-prinsessan : väldigt vackra bilder! Ni sag stralande ut! Vilken vacker bukett!

• hbn00002

Och vilke otroligt vackra trycksaker. Helt i min smak!!!

Ni var jättefina. Lycka till i framtiden.

• Gerda

Ni är jätte vackra!

Tycker också mkt om era trycksaker - stilen rakt igenom är stilren och vacker!

• Delicatoboll

Hej hej ni var så fina verkligen!!!

En fråga: Var buketten vit eller gul eller nån blandning???, ser olika ut på olika kort. Väldigt vackert att skaftet även var dekorerat

Svar på tråden Nu är jag en gift kvinna!! :-D