• Is-prinsessan

Nu är jag en gift kvinna!! :-D

Åh tjejer!
    Lyckost alla er som har erat kvar!!

Hela dagen var helt fantastisk, rakt igenom. Och den liknade ingenting som man trodde den skulle vara. Det blev mycket bättre! Även om inte alla detaljer stämde, det var bara charmigt på något sätt!

Orkar inte just nu dra den långa historien om dagen, men jag lägger ut länken till våran hemsida här som jag håller på att uppdaterar för fullt. Där finns bilder redan nu, men jag hoppas på att jag ska kunna fylla på!

www.brudparetdalen.se

Vill samtidigt passa på och tacka alla tjejer som stöttat och tipsat, kommit med åsikter och synpunkter. Ni är kanon!

• Svar på tråden Nu är jag en gift kvinna!! :-D
  • september-maria

Grattis!!! Ni var jättefina, dukning och bukett likaså! Fin hemsida också. Jag har varit inne och tittat på era fina inbjudningskort förr!

Det var så vacker text på bordsplaceringskorten, vad heter det typsnittet? Eller är det skrivet för hand?

• Fru Kroon

Ååååå vad ni var fina !!! Vi ska ha vinrött som tema, så jag har också funderat på att ha lite rött i min klänning och vinröda klänningar till mina tärnor, samt att sambon ska ha en ungefärlig "kration" som din man hadde. Kul med inspiration.

Otroligt stilrena och fina inbjudningskort ni hade, enkla att läsa och förstå.

• Flisans mamma

Å vad fina! Grattis!! Jag älskade din bukett - har du någon aning om vad rosen heter? Precis sån vill jag ha!

Tyckte också väldigt mycket om er bordsplacering, fyndiga placeringskort (vilket typsnitt är det?) och rosenbågen är ursöt. Snor kanske en del och hoppas att det är OK?

• Sanasol

Först och främst, GRATTIS! Ni var jättefina, lycka till med allt!

• Vikbobrud

Hej o grattis!
    Jättefina inbjudningskort, gjorde ni dem själva? i så fall ser era namn lite upphöjda ut, hur fick ni till det? Jättesnyggt!

• Is-prinsessan

Tack för alla fina komplimanger!!! Dom värmer jättemycket nu när man ligger magsjuk exakt en vecka efter Det är bara att försöka vara tacksam att det inte kom en vecka tidigare!!

Inbjudningarna var halvfabrikat kan man väl säga. Jag gjorde layouten här hemma och sparade ner som pdf och tog med till ett tryckeri. Dom skrev ut det, och skärde det i lagom storlek. Sedan beställde vi en stämpel med våra namn på som vi embossade alla korten med. Och ta-da så blev dom precis så fina som vi ville!!

here comes the bride
    Naturligtvis ska du knycka idén! Den var kanon! Kan bara rekommendera den! Vi gjorde så här att vi placerade 10 personer vid varje fyrkantigt bord, men vid bordet fick dom sätta sig vart dom ville.

september-maria
    Typsnittet heter Carpenter och jag är helt såld på det kan jag säga!! Kan inte sluta använda det!!

Flisans mamma
    Har inte en aning om vad rosen hette. Men det ska jag nog kunna ta reda på, eftersom jag känner hon som gjorde buketten.
    Det är fritt fram och sno alla idéer. Antagligen är dom snodda från början!

• september-maria

Tack för det snabba svaret.

Krya på dig!

• Ängla

Å vad fina ni var!

Grattis & Lycka till inför framtiden!

• BoIs

Ni strålar ikapp!!!
    Stort Grattis och Lycka till!!

• bride no1

Oj så vackra ni var! Din klänning är ju helt underbar!! Lycka till til ler båda nu, å hoppas ni kommer vara mycket lyckliga! Så många presenter ni fick....det var ju helt otroligt!!

Än en gåång grattis...Vh

Bride no 1 (28/1-2006)

Svar på tråden Nu är jag en gift kvinna!! :-D