• SaturnusElaine

Brudar i strl 46 och uppåt!

Jag söker vackra brudar i min storlek för inspiration! Jag drar själv 50/52 i kläder, och ska gifta mig nästa vinter. Vad hade ni för klänningar? Visa, Berätta!

• Svar på tråden Brudar i strl 46 och uppåt!
  • 03062006

Jag har storlek 48 och jag ska ha den 3 juni denna klänning
    www.sarah.nu/index.php&firstrow=25
    nr 2530
    man ser både längre och smalare ut i denna klänning.

• aprilbrutta

Håller med! Jättevacker!

• SaturnusElaine

superfin klänning!

fler?

• Uller

Vilken vacker klänning du hittat. Önskar jag kunde ha något utan axelband men jag kommer att behöva döja bhbanden då jag har stor byst.

• SaturnusElaine

jag vet att den finns fler! visa upp er nu, babes! :D

• SaturnusElaine

supervacker klänning!

Hur fungerar det när man handlar sådär på tradera, mejlar man mått och får den uppsydd eller vad?

fler vackra brudar?

• 29 juli-06

Uller:
    Jag har också stor byst, men har valt en klänning utan axelband, rätt underkläder och rätt klänning så är det inga problem:)

• katariina

SaturnusElaine: Jepp, pratade med säljaren, fick klänningen för superbra pris!!! 2700kr+ frakt 135kr!!!Jag mejlade mina mått till henne, och hon beställde klänningen:) Den kommer om två veckor:)

• Uller

katariina: har du hunnit få hem klänningen än. Hur passar den med måtten osv. isåfall. var den lika fin på riktigt som på bilden

• katariina

Uller, nej, men klänningen kommer om två veckor, ska raportera hit genast;)

• SaturnusElaine

väntar med spänning!

• Tinilini

Här kommer en till stor brud :)
    Jag drar väl en 46.a just nu och har precis hittat DEN klänningen jag vill ha..Dock i storlek 50 men den ska sys in..Dessutom var det halva priset på den så istället för 7600 så blev det 3800 vilket var nästan precis den budget jag lagt upp för klänning..Nu till problemet..var hittar man en torselette i st. typ F och vad kan det kosta ??

Jag återkommer med bild på min fina klänning som är inköpt på Bröllopsbutiken ..väldigt trevlig personal förresten :)

Svar på tråden Brudar i strl 46 och uppåt!