Brudar i strl 46 och uppåt!
Jag söker vackra brudar i min storlek för inspiration! Jag drar själv 50/52 i kläder, och ska gifta mig nästa vinter. Vad hade ni för klänningar? Visa, Berätta!
Jag söker vackra brudar i min storlek för inspiration! Jag drar själv 50/52 i kläder, och ska gifta mig nästa vinter. Vad hade ni för klänningar? Visa, Berätta!
jag kommer inte in på den där marys sidan, den hade ju varit kul att titta på...
Guud vad ni är fina allihopa!
Jag är en stl 46:a som ska gifta mig i juni, men jag har inte vågat ge mig ut & prova klänningar än...
Hej,
Jag gifte mig 2004, Var då storlek 50-54 beroende på vart man mätte..
Gav ganska fort upp det där med att gå ned i vikt, till bröllopet för vi kom på i mitten av februari att vi skulle gifta oss första veckan i Juni.
Så jag köpte en Korsett att ha under..
Blev jätte nöjd för jag fick för en gångs skull en midja
Har lite bilder på en hemsida jag knåpade ihop strax efter bröllopet.
hem.bredband.net/gosis/index_files/Page681.htm
MariaK du var jätte fin på era kort !!!!
Ja, jättefin!
MariaK
Jag har en fråga till dig.
Vad var det för korsett du hadde under?
Har du den kvar?
Jag tror jag hade en av Vollers korsetter (v1905u eller v176u) vet inte riktigt då det inte står i korsetten. Köpte den hos Snöfrid Holgersdotter (korsetter.com)
Jag valde ett mönstrat dyrare tyg som jag verkligen ville ha för att jag skulle kunna använda den senare.
Ja, jag har min svarta jättefina korsett kvar och jag har använt den efter bröllopet.
jag har oxå funderat på ha korsett under klänningen men har aldrig haft ett, är dom väldigt dyra ????? obekväma ?
Ja de är ganska dyra från 1200-1300kr och uppåt, Men man kan ju få dem billigare på E-bay.
Det är jätte obekvämt första gångerna, men jag fick tipset att "gå in" min korsett och då blev det bättre när man testat hur mycket och var man skulle dra åt.
Bäst tycker jag att gå in i en affär och prova olika korsett modeller, hitta en som passar dig och sen kan man kolla vart priserna är bäst.
tack ! ska börja kolla i affärerna här runt omkring