• SaturnusElaine

Brudar i strl 46 och uppåt!

Jag söker vackra brudar i min storlek för inspiration! Jag drar själv 50/52 i kläder, och ska gifta mig nästa vinter. Vad hade ni för klänningar? Visa, Berätta!

• Svar på tråden Brudar i strl 46 och uppåt!
  • elora

Marfa: Jaa du var dundersnygg och i mina ögon otroligt smal och fin!!!

• SaturnusElaine

*puffar upp min tråd*

Fler snyggingar?

• clarke

Jag hyrde min klänning i Strömsnäsbruk. Den var underbar. Gå in på www.chardas.com och klicka på "KLänningar 42-48/50. Den klänningen jag hade är på bild nr 2. Jag har ca stl 48.

• marfa

Tack tack vad gulliga ni är. Jag är säker på att alla ni som har er underbara dag kvar kommer vara precis lika vackra.
    Njut och ha det så bra
    Kram
    Marfa

• SaturnusElaine

anderssonskan midsommaren 2004:

Åh vad ni ser lyckliga ut! Grattis!

-------------------------

Finns det fler, vackra stora brudar?

• SaturnusElaine

*knuffar upp igen*

• ylva74

Hej!

Jag har också stl 48 i min klänning....tyvärr har jag ingen bild på den

• Fru Luks

Jag har ca 48-50 och gick runt en hel dag i Gbg och letade. Det fanns INGET i större storlekar, utan då får man beställa in. Hur vet man om det är snyggt på om man inte får prova?

Nåja, jag gav upp den tanken och har turen att känna en skräddare. Han syr min klänning och tipsade också om att kjolen bör vara rätt vid på oss större. Jag kommer ha en tvådelad. Jag har midja och så men är rätt bred över lår och höfter. Bara axlar ska jag ha men med tunna ärmliknande stycken som börjar i höjd med bysten för att täcka mitt snygga gäddhäng.

Korsett ska jag ha under.

Jag hade väntat i två år på att få komma till en dietist och gissa om jag blev glad som fick en tid i december och nu kan se fram emot ett par kilo mindre till april. Har redan gått ner fem!

Ni är supersnygga allihop och det vet jag att jag kommer va också!

• elora

Frun Luks: Jag håller med, jämt ska det beställas efter extra i våra mått så man får chansa och beställa något man inte med säkerhet eg vet OM det passar ens figur. Därför är det lite lurigt då jag funderat på att t ex beställa via ebay då dom syr efter ens angivna mått.

Tackar för din skräddares tips med mer vidd i kjolen, hittade en fin klänning med chiffong över som är jättefin men just nu får jag avvakta tills jag har pengar i handen ;)

Ska bli kul att få bildbevis från alla framöver ;)

Och grattis till viktminskningen!!!
    Jag insåg faktiskt idag att jag i stort sett tappat alla gravid-kilon (17 st) på ett år så jag ska väl ändå vara stolt över detta -även fast de första 13 rann av mig första veckan ;)

Go girls!!!

Svar på tråden Brudar i strl 46 och uppåt!