Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
ujuj, börjar bli smått nervös nu. Bara 2½ timme kvar... :( (egentligen borde jag väl göra en glad :), men är man nervös så är man! ;) )
Det kommer att gå så bra! Säg bara att du är bäst på allt! :)
-skratt- det är ditt standardsvar på mina nervositeter inför intervjuer Lina! ;) Men jag blir glad av att läsa dem! :D
Jag har beställt ring idag!! :)
Vad roligt Lina!! Vart och vad bidde det? :)
Intervjun kändes som den gick sisådär, blir väl ungefär en 50-50 chans att jag får jobbet... Men vi får la se!
Titrania - hoppas hoppas att du får jobbet!
Jag beställde ringen här på Linnégatan hos en guldsmed. Ringen blir som min förlovningsring men med stenar. Superfint blir det :)
uscha, får ont i magen bara av att höra/prata/tänka på jobbintervjuer..
bläää
nä, håller mig nog till min timanställning iaf :)
Halloj girlies! Nån som har lust att hänga med på ett "sexparty" imorrn kl 18? ;)
En kompis till mig som ska ha det o det blev tydligen en massa avbokningar...Drycker tar man med själv. :D
Titrania öhh JÄTTEGÄRNA:..*Asg* när?? Ska kolla hemma först..men kan säkerligen hänka på..
Hanojag, imorrn klockan 18, i gamlestan.