Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
nu har jag plockat bort automatisk inloggning så nu kan han inte gå in på mina favoriter iallafall.... haha... då lyckas han nog inte läsa om svensexan...
titrania
påminn din mamma en extra gång om spolarna :D
Stina, vicka grejer du får vara med om! Spännande. Är ni flera assistenter som åker med då? O en nyfiken fråga: Vem betalar ER resa? Brukaren eller företaget?
Princessd, tydligen är de redan nerpackade! :D
jiihuuu! :D
ska jag fixa medlet när pengarna kommer..
hihihi ;)
Dåligt drag i tråden idag tjejer. Ni menar väl inte att ni har ett LIV utanför BT?? :?
:D :D :D :D :D :D :D :D
titrania
flåt att jag inte sa det förut, men jag jobbade i dag :)
lessen att du fick sitta och undra vart jag försvunnit..
du måste ha saknat mig något hemskt! ;) :D
så, hur ger det med fikaplanerna??
Kan inte ni planera så hänger jag med sen :)
Ja, Princess - var det tis och tors du inte kunde. Visst blir det fint väder på onsdag nästa vecka?
Någon som har kubb?
titrania- ja visst har jag ett bra jobb... haha... inte alla dagar man tycker det.... finns ju många nackdelar i att inte ha några arbetskamrater...
jag åker själv med min brukare och brukarens mamma. Kommunen betalar min resa så man behöver inte heller känna sig som en börda på familjen..