• StinaJ

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2

Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2
  • Titrania

Hanojag, nääääääääääeeeeej!! Har du fått pissebebisar nu?? Bläääää!! -kan INTE komma o hälsa på!- ;) :D My gaawd, finns det nåt sötare? Hur många bidde det allt som allt?

Princessd, det är på det där telefonförsäljningsgrejen jag snackat om.

• Titrania

Glömde ju, mamma var i stan igår o vi fick (hm, HON fick ;) ) ÄNTLIGEN köpt tyget till min klänning!! :D 10m thaisiden bidde det! My God, kan inte vänta tills hon börjar sy!!

• Titrania

Hanojag, blev så uppe i dina pissebebisar att jag glömde; Självklart följer jag med! Om jag inte fått jobb då vad klart! ;) :D

• HanOchJag

Titrania ja eller hur..2 st små pissemissar bidde det.En flikka och en pojk.. superduper söta.*S*

Var e det du håller på att få jobb??
    Får se om jag gör naglarna men hör av mig i helgen(förmodligen här inne) kanske måste gå till vetrinären idag med mamma Wilma..Tror hon har fler knottar i magen men ej får ut dom..
    Så får se vad ekonomin håller till..

• Titrania

Hanojag, tror dig, tror dig alla gånger! :D

Mamma Wilma är viktigare än naglar! Men om du gör dem iaf så visst är jag på! ;)

Det är ett telefonförsäljningsgig. Sälja villalarm, yaaay! :D

• Titrania

Förresten princessd, gissa vad som ligger i en påse o väntar i mitt badrum? :D

• Princessdiamond

hihi *jippie*
    fixa håret fixa håret!!

• HanOchJag

Titrania jupps så kände vi med..Är därför (nästan) precis hemkomna från vetrinären och det blir inga fler pissemissisar..Vart tomt i hennes mage...Så naglarna avbokar jag imorgon*tyvärr* men men kommer fler gånger..Inte sant.

• Titrania

Hanojag, bra tänkt! Ska ni behålla bebbarna själva eller? -hoppas på det, annars kommer vi la ha TRE katter!- :D

Glad nu princessd? ;)

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2