Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
Bergsjön, men bara du talar om hållplatsen o vägen från hållplatsen så ska jag nog kunna hitta! ;) -brukar skriva på papper o ta med- :D
längtartillaug tackar tackar.. SÅÅÅ stolt..
Ha göra 2 till när jag kom hem..Känns så roligt att kunna sitta med allt små plock så här när man e hemma utan att man blir för stressad av allt som ska ordnas,Om du fattar va jag menar..*S*
Tack för idag själv var riktigt kul..Ser fram emot min egna demo..
Någon av dom andra flikkorna som är intresserad att komma till mig på tp demo måndag 2a maj kl 18????
Behöver foooolk..*S*
Näää jag är sååå bra på data så det inte är sant..
Fattar inte ett dugg om vart det är jag ska eller vad det heter för att fixa sidan..Är det mina grupper eller min profil ?? Me stupido..
Aja löser sig säkert nån annan gång..tänkte lägga upp lite bilder ni kunda span på..
HanOchJag - tyvärr kan jag inte hjälpa dig då jag aldrig gjort en sida på msn själv..
Kl 12:00 passar utmärkt! Ska jag ta med något? Typ fika eller nått. Och jag undrar lite som Titrania hur man hittar dit.
Titrania - vi kanske kan tappa bort oss tillsammans?
Bor inte i GBG, men i Trollhättan och är mammaledig med vår lilla Emma, 4 veckor imorgon!
Halloj fikasugna tjejer.
Ta 5:ans spårvagn mot Torp och gå av på Ekmanska (hållplatsen efter Bäckeliden). Gå upp för backen och över vägen (trafikljuset). Gå in på Skårsgatan och följ den till ni kommer upp till typ nr 40, vänster sida. Där är en korsning med fem gator. Den snett upp till vänster är Långåsliden. Gå upp för den till nr 17, höger sida. Framme
Ring bara på vägen om ni inte hittar.
7044588
Ni behöver inte ta med något - jag fixar . Kul att ses.
Lina, apselut! ;)
vart sjutton kan man ta 5:an ifrån... -fundera- Ska vi försöka träffas nånstans innan Lina? Eller blir det jätterörigt?
Femman går tydligen Brunnsparken-Valand-Korsvägen. Är ju bara att hoppa på på nån av de stationerna isf.
God morgon nattugglor.
5:an går Lilla bommen, Brunnsparken, Kungsportspl, Valand, Berzelii, Korsv, Liseberg, S:t Sigfrids plan, Bäckeliden och Ekmanska.
Tänk på att ta den som det står Torp på
Välkomna
Titrania - ska vi ses på korsvägen typ kvart i 12?
Ska bli kul med fika :)
Bebbsen05 - välkommen du också till tråden :)