Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
Hoppas ni får en trevlig Valborg flickor!!
(ska maila bild snart Lina! ;) )
GAAH! Hatar hotmail!! Du har fått inte mindre än TRE mail Lina! ;) Var tvungen att skicka bilderna en o en... -sucka-
Titrania - Tack!! Jag har bara fått en bild.. men det beror nog på att det var rätt fullt i min inkorg. Men jag har rensat nu. Superfin var framsidan iaf!!
Lina, vet fick deliveryfailure... Men ska jag skicka fler? Vi gjorde nämligen två liiiite olika framsidor, åsså att du får se insidan oxå? Eller orkar du vänta i en vecka tills vi skickat dem? ;) :D
Titrania får man oxå titta ??? Nyfiken..
Fått massa pengar idag som tidig födelsedagspresent så snart bär det av för att köpas kort..*glad*
Våra ligger ju och väntar på oss.
Funderar på en sådan där värme pistol eller vad dom heter.Vet bara inte om det är värt pengarna..
KAnske någon som har en man kan "låna"??
Hoppas välborg e bra för er flikkor.
Tack för att ni bryr er..
Vart helt helvetiskt att förlora missemånsen Helmut..
Inte bättre av att det var på våran månadsdag för förlovningen.
Och 1 år och 1 månad 2 dagar senare..*uscha*
Nää nu ska jag inte besvära er med hemskheter längre..
Kram krma
Valborg heter det väl endå..*S*
Hanojag, kan skicka iväg ett par bilder om du ber riktigt snällt! :D
Får man fråga vad som hände med missemau? Känns så himla hemskt bara... :(
-krama på-
Titrania Dom visste inte riktigt säkert själva.Förutom att han var fylld med vätska i hela magen(såg ut som en vattenballong) Och dom misstänkte att det antingen var en leversjukdom eller enda viruset som finns som katter dör utav.FIP. Dom trodde mest på FIP men efter att dom undersökt honom och så så ville dom inte göra mer.Dom sa att han redan var döende och antingen lät vi honom lida det sista eller så kom vi då och lät honom somna in: Fruktansvärt.Vi har nog aldrig gråtit så mycket som denna veckan.Jag satt ju med min missemåns pojke i famnen till hans hjärta var helt tyst.. Kändes bra att kunna vara därför honom så långt ialle fall..
HanOchJag - Fy vad tråkigt. Men bättre att låta honom somna än att han behövde lida iaf. Nu får han jaga möss på dom sälla jaktmarkerna.
Titrania - VILL HA MEEEEEEER!!! :)
muminlina ja jo jag vet..det är så vi försöker tänka och speciellt säga till shola.Så det ska bli lite spännande..Men då svarar hon istället.JAG vill oxå dö så jag kan vara med Helmut. Usch svårt det hära..Men vi kommer över det..
Titrania va fiiina dom var..
Hade du fler än dom??