• StinaJ

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2

Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2
  • Titrania

hm, det blir på måndag då va? Eller e jag helt ute o cyklar?

• muminlina

Jo, om jag förstod längtartillaug rätt.. visst var det på måndagen då när Carl är hemma som det passade?

• HanOchJag

åh nej..då kan inte jag..
    Jobbar den dagen fast träffas ni sent typ ett så kan jag komma efter jobbet.. slutar typ 14..men men missar jag denna gången får vi ta igen det nästa gång..

• längtartillaug

Oj vad ni snackar när man är borta ett par timmar. Jo, måndag är det som gäller här hemma.
    Var och jobbade lite på pappas jobb och blev inte så långvarig då han drog med mig ut på en liten tur. Vi hamnade på CykelSpec där jag önskade mig en skidhjälm. Så nu kommer jag vara säker i backen till nyår!!! Som fru Rydelius
    Syrran har precis varit här och fikat och snart kommer blivande svägerskan och fikar lite också. Älskar födelsedagar

Jag bor på Långåsliden 17. Ligger i Skår. Muminlina - du kan ta 6:an till Korsvägen och sedan 5:an mot Torp till Ekmanska. Kan förklara vägen från hpl senare.
    Tiden? Vad säger ni? Det ända vi har är att vi skall till Kungsbacka på kvällen på kalas så inte för sent bara. HanOchJag-slutar du 14?

• Titrania

Jag kan i princip när som helst. Men lite mer ingående info om hållplatser o annat tack! :D

• HanOchJag

längtartillaug jupps slutar 14 så jag kan nog iså fall vara hos dig tidigast kl 15..kanske blir försent,hmm ..men det bestämmer ni..

Tack för igår förresten..

• längtartillaug

HanOchJag - jag har inte fått tag på henne vi skall till imorgon men jag ringer så fort jag har pratat med henne. Hoppas allt är bra idag.

Hoppas ni andra också mår bra

• HanOchJag

längtartillaug oki doki.. det blir bra det.. Kom precis in för att kolla läget med det..

Hur gör man en msn sida??Kan någon dela med sig av sin hemlis..

• Titrania

Hanojag, gå in på msn.se, gå sedan till menyn till vänster, klicka på webgrupper. O sen är det hur lätt som helst att läsa sig till hur man gör! ;)

Hur blir det med fika imorrn?

• längtartillaug

Halloj.
    Jag föreslår fika kl 12.00 här hemma hos mig om det är ok. Då har väl solen hunnit till altanen om det är fint väder.
    Titrania - var bor du så jag kan förklara vägen?
    Vilka kan? Muminlina och Titrania, någon mer?

HanOchJag - superfina trollsländor. Vill titta lite mer på dem sedan igen. Tack för idag.

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2