15 kilo till 29juni
finns det ngn som vill ga ner 15 kilo till juni med mig? jag vet inte riktigt hur jag ska klara det men jag maste!tips ideer? "success stories"? ngn som har klarat det innan?
finns det ngn som vill ga ner 15 kilo till juni med mig? jag vet inte riktigt hur jag ska klara det men jag maste!tips ideer? "success stories"? ngn som har klarat det innan?
Här var många vv:are har ni någon A,B,C quic?
jag skulle vilja ha det men...
eller skriva vad den går ut på.
mrs. vad är det för diet du går på? *nyfiken*
hallå! jag behöver också tappa vikt. hade planerat sen jan. till maj, men först tappade jag 4 kilo ganska snabbt, nu har jag tydligen gått upp 2 och har hållt på i 2 mån. började visserligen träna ganska hårt för några veckor sen (1 h perdag minst 5 dagar per vecka), men känner ingen skillnad på kläderna... några tips från nån som vet?
K C... jag kan tipsa dig att INTE träna så mycket. För du vill bränna fett inte bygga muskler. Du kommer så småningom väga mer för att du bygger muskler under fettet och inte bränner de!!!! Dessutom så gör du det helt fel, du kan inte träna 5 dagar i veckan och tro att du kommer se resultat. Kroppen måste återhämta sig och kunna hinna med alla förändringar annars så kommer du inte se nått resultat. Gör upp ett schema, gå och gymma två dagar i veckan och vila en dag, gymma två dagar och gymma en osv. Variera också, gör inte samma saker varje dag så kommer du snart se resultat skall du se :)
Hej! Jag vill ocksa vara med ! Forresten vad ar powervalk?
BRIDE 2B: jag vte att jag övertränar lite, men jag glömde nog skriva att jag inte lyfter vikter varje dag. Jag tränar mest bara motionsträning, varannan dag ben och varannan dag armar. Är det dumt alltså? Usch jag tycker allt känns skitjobbigt för jag fattar inte varför inget händer. Äter skitbra mat och ofta, som man ska... suck. Har krig med kroppen nu och hatar den så jag nästan spricker...
KC: är det inte bättre att lägga in lite löpträning, cykling, simning eller powerwalk för att få bort lite fett från kroppen..
Vill du köra en ganska restrikitiv diet men som faktiskt fungerar så kan jag rekommendera Cambridgekuren, den finns säkert där också. Sök här på BT på "cambridge" så hittar du jättemycket info eller gå in på www.cambridgekuren.se.
Jag provade denna när jag hade cirka 25 kg övevikt, gick ner 5 kg första veckan, 3 nästa och sedan 2 kg i veckan resten, gick bara upp 2kg efter att jag slutat med kuren.
BLIVANDE FRU J: men jag kör mest sånt. fast det blir ju på gymmet då.. Har hört att det är bästa sättet att bli av med fettet. Men grejen är att jag haft en svältperiod jättelänge, har lär tmig äta fler än ett mål om dagen, så jag börjar undra om kroppen blivit kocko...
ELLA: jag har kört lite nutrilett och naturdiet, men tycker inte att det funkar heller. Min kropp är verkligen helt messed up... gick ner första veckorna, men nu som sagt har jag gått upp igen. äter viktväktarmat och allt enligt sunt förnuft. dessutom tycker man ju att om man tränar en massa borde ju ev. snedsteg rymmas inom det... Känner mig helt desperat.
KC: men kan du inte ge dig ut i naturen. Jag får aldrig bort fettet från magen genom gym och gympaträning utan får bara en massa muskler. jag tror att löpning eller bollsporter där man rör sig mycket, typ fotboll eller basket vore bra för min mage för att få bort det sista, men jag har förstås inte stenkoll, jag har ju också en massa kilon kvar till min målvikt