15 kilo till 29juni
finns det ngn som vill ga ner 15 kilo till juni med mig? jag vet inte riktigt hur jag ska klara det men jag maste!tips ideer? "success stories"? ngn som har klarat det innan?
finns det ngn som vill ga ner 15 kilo till juni med mig? jag vet inte riktigt hur jag ska klara det men jag maste!tips ideer? "success stories"? ngn som har klarat det innan?
Hej min vän!
Jag kan inte gå ner med dig, gick ner drygt 25 kg förrförra/förra året och har hållit det någerlunda.
Jag gick på Viktväktarna, vilket jag varmt rekommenderar. Det går inte så fort att gå ner, men jag kände att jag "hann med" och kunde lära mig ett sätt att leva som är lätt att komma tillbaka till. Jag gick ner 733gram per vecka i genomsnitt, inklusive jul, två operationer, min mamma dog och på ett par veckor kunde jag inte sköta maten så bra, osv. Om du gick ner på det sättet skulle du gå ner 12 kg tills slutet på juni.
Det finns snabbare sätt. Men jag känner inte till något hälsosammare. Eller något som man lättare kan fortsätta att leva med, så att man inte går upp igen.
Jag har 13 kg kvar att gå ner, så jag är med! Har gått ner 8 sedan nyår, med viktväktarna. Det är det enda som funkar för mig. Mycket mat, bra stöd, sunt förnuft, man kan ha mindre bra dagar utan att allt misslyckas. Rekommenderar verkligen viktväktarna! Är man riktigt motiverad och går på mötena är det relativt lätt att lyckas tycker jag. Iallafall om man jämför med alla andra tusen sätt man prövat! Delar gärna med mig av tips!
Jag behöver bara gå ner hälften till men säger inte nej till ca 3 kilo till :) jag vill också gå ner de snabbt och vill inte betala massa onödiga pengar. Så jag är med :) 7-10 kg :)
Jag säger bara aftonbladets viktklubb! Har provat allt annat förut och det har inte hjälpt mig! Där ser du hur mkt kcal all mat innehåller och kan sedan efter detta lära dig en ny livsstil. Jag gick ner nio kg mellan nov-feb. Nu har jag nått mitt första delmål och försöker hålla det utan viktklubben. Närmare sommaren ska jag gå med igen och gå ner de sista fyra kg!
Den största fördelen med vk är att den är billigare än vv och man behöver inte gå dig och väga sig varje vecka! Det sköter man i hemmet!
Jag behöver också gå ner, ca 10 kg till i juni, så jag är gärna med. Har inte råd att vara med i viktväktarna eller göra något som kostar pengar, men jag tar gärna emot tips :)
Hejsan,
jag gick ner över 15kg förra året :)
Nu kämpar jag med mina runt 4kg.
Helt enormt svårt men de ska bort.
Hur jag gick ner, jag åt 1400kcal/dagen och tränade jag fick jag *bonus* kcal.
Kan rekom. vv (med där sen höstas) och tidningen slank som har 3-veckors "schema/matsedel", 1300-1400kcal/dag. Tidningen kostar ju inte många tior och har bra info. och härliga maträtter som är "enkla".
jag kan dela med mig av recept om det önskas :)
Men kom ihåg det gäller att vara "hård" mot sig om man vill få bort det t sommaren och kanske 3ggr/v promenader.
Jag är gärna med på detta. Var på mitt första VV möte igår. Har satt upp som mål själv att gå ner 10 kg tom 30/6.
Mrs, jag tar gärna emot recept. Lätt att man fastnar i det gamla.
Lycka till, detta fixar vi!!!!!
vad kul tjejer! jag bor i tyskland sa jag kan inte vara med i w och har inte pengar till viktklubben. jag har börjat med en bantar somma som en bra och stark star och ska powerwalka varje morgon de närmaste 16veckorna!
åhh jag önska jag orkade powerwalka på morgonarna för då skulle jag gå ner massor det vet jag!
man gör det va? jo, jag börjar inte förrän 9 sa jag har tid!! :)