27/8 2005 - Hur långt har ni kommit?
Öppnar en tråd för oss som gifter oss den 27 augusti 2005. Hur långt har ni kommit i planeringen??
Öppnar en tråd för oss som gifter oss den 27 augusti 2005. Hur långt har ni kommit i planeringen??
Ja, dels så bor min sambos pappa i USA, hans fru är amerikanska...och det är samma sak med min syster, gift med en amerikan! Som om det inte räckte med det så bor en av mina bästa vänner där också, och ja, även hon - GIFT MED AMERIKAN!!! Det är bara hålla tummarna att alla kan komma, om det blir väl dyrt för min syster med flyg så kommer jag erbjuda mej att skjuta till en del.
Vi kommer att bjuda barn! Vi har en dotter som blir 5 i april, och vi har absolut inget emot lite barnstoj (inte vuxendito heller ). Dock är det inte så jättemånga av våra gäster som har barn, det blir väl en 2-3 småttingar och eventuellt 2 bebisar
Hakar på lite här då datumet stämmer. Men jag ligger lite efter er andra i planeringen. Men kyrkan har vi i alla fall bokat, alltid något. Ska åka och prova klänningar i slutet av februari.
hearts: I vilken del av landet bor du? Kan ju bli bråttom med lokal.
Vi fick vårt datum i onsdags men har legat i de senaste dagarna och bokat. Trodde vi var väldigt sena med allt, ack vad man kan missta sig.
Bor i Härliga Härjedalen så det är nog ingen panik ännu.
När jag bokade kyrkan så hade de inget mera bokat våran dag i våra trakter.
Och vi ska vara i bystugan (ganska stor) så det är inga problem med bokningen, men jag ska ta tag i det snarast.
Vintertid: vart kommer du från?
Från Göteborg. Vi fick datumet på ett återbud . Vad gäller fotografen hade vi tur som fick den vi ville. Nu får vi se hur det går med resten. Ska beställa klänning från Kina. Resan fanns typ en plats kvar, så lycklig över den, våran drömresa...
Vintertid: Vart går drömresan?
Har du ingen bild på klänningen, nyfiken.
Resan har vi inte hunnit planera ännu, men jag är glad bara vi får komma bort tillsammans till nåt mysigt ställe.
Drömresan går till Malaysia, ska bli underbart. Här är klänningen www.johanna-hehir.com/viewproduct.asp , men jag har verkligen inte bestämt mig, tvekar mellan denna och en jag inte har på bild. Älskar Johanna Hehirs klänningar, skulle kunna tänka mig ett dussintal utav dem.
Har du hittat någon klänning än då? Var är ni sugna på att resa?
Vilken vacker klänning! Jag har inte varit och provat några klänningar ännu. Butiken jag tänkte åka till ska byta lokal nu och hon tyckte jag skulle komma i slutet av februari, jag längtar.
Men jag kikar ju för fullt på nätet och i tidningar, men det finns ju så många.
Men jag vet inte riktigt vad jag passar i så jag måste nog prova lite olika modeller först.
Resan ja, den är ju ett problem för sig, suck. Har du varit på några härliga ställen som du kan tipsa om?
Vad gäller klänningar så är det lätt att fastna för någon som sitter bra. Jag har bara hittat en jag velat prova, varit i tre affärer, den satt perfekt, men när jag kom hem så kände jag att sådär såg faktiskt inte min "drömklänning" ut...
Oj, det finns många roliga ställen, det beror ju på vad man är ute efter. Våra andra alternativ var NY och Azorerna. Men jag hade faktiskt varit jättenöjd med en helg i Pari eller kanske Prag. Just i Augusti är det ju lätt att hitta soliga stränder dit det inte kostar så mycket att åka.
Hm, börjar gruva mig för detta med klänningar. Hur ska man kunna välja, men det löser sig nog på plats. Ska faktiskt bli roligt att åka och prova.
Har rest så mycket förut (känns nästan som det var i mitt förra liv). Men nu var det så länge sedan att jag blir glad vart jag än kommer. Lite hav, sol, god mat och maken förståss så blir det toppen.