• vintertid

27/8 2005 - Hur långt har ni kommit?

Öppnar en tråd för oss som gifter oss den 27 augusti 2005. Hur långt har ni kommit i planeringen??

• Svar på tråden 27/8 2005 - Hur långt har ni kommit?
  • äntligen på väg

Jo vars, det ska bli spännande med dubbelbröllop. Hittills har alla varit rörande överens om hur vi ska fira det, så det blir nog bra!
    Vi har eventuellt en kille på gång som ska sjunga i kyrkan och några idéer om vilka låtar. Jag och m2b vill absolut ha "öppna din dörr" för det var den första låten vi dansade till, och den har varit "vår låt" sen dess. Sen tycker jag att "aldrig ska jag sluta älska dig" är suverän!

• Sambo

Här är jag!
    Det är syrran som ska ingå i dubbelbröllopet. Kan bara säga att jag inte ångrar mig en sekund att vi bestämde oss för ett dubbelbröllop, allt känns så himla roligt, och inte lika nervöst tror jag.
    Gôtt att vi kan hjälpas åt att planera.

• Lejonbruden

När tänker alla Ni andra som gifter Er 27/8 att skicka ut inbjudningskorten?? Vi har inte berättat för mer än några få nära vänner att vi skall gifta oss och vill att det skall komma som en glad överraskning i brevlådan. Det är dock lite jobbigt att hålla tyst om en sak som upptar så stor del av ens tankar.

• vintertid

Lejonbruden: Ja, man vill gärna skrika ut det till alla! Våra inbjudningar kommer att skickas ut någon gång i maj månad.

• Kexchoklad

Våra kommer skickas ut i slutet i juni, kanske mitten av juni.

• vintertid

Hur går det för er i planeringen tjejer?

Jag har funderat på det här med bröllopsresan, folk frågar om vi ska åka någonstans... Har ni berättat om er planerade resa för folk? Vi har försökt ligga lite lågt (vill liksom behålla lite av "magin") men man vill ju inte ljuga såklart. Är jag knasig eller?

• äntligen på väg

Vintertid: Jag tycker man får lov att vara lite hemlig när det gäller sin bröllopsresa!
    Vi har inte bestämt om/vart vi ska åka ännu. Vi håller på och bygger hus (allt på en gång) så vi får väl se om det blir några pengar kvar till resa...
    Idag har vi bokat limousine, känns lite lyxigt

• vintertid

äntligen på väg: Limousine låter fint! Vi ska nog inte ha något speciellt att åka i. Häst och vagn hade varit fint men jag är väldigt allergisk mot hästar, så nja...

Vår planering har stannat av lite och jag vet inte riktigt vad som är nästa steg. Vi har varit på vigselsamtal i veckan så nu kan man ju börja skriva på vigselprogrammens innehåll. Vi har ingen kantor, det måste vi fixa snart!

• imse-vimse

Hejsan!
    Jag vet inte om det är för tidigt men jag hade tänkt skicka ut inbjudningskorten ganska snart(?). Jag har fått det tipset! Är det nån som har/ska snart skicka ut?
    Idag har jag fått veta att ett jättebra band ska spela på vårt bröllop till ett kraftigt reducerat pris=)( mat+ dryck)
    Så jag är så glad!!
    Hur går det för er brudar??

• imse-vimse

Flyttar upp
    Tog hundra (hi, hi)!

Svar på tråden 27/8 2005 - Hur långt har ni kommit?