• elinb

Lista över priser på Nixa klänningar?

Jag är så kär i Nixas brudklänningar! De är stilrena, klassiska och enormt vackra...

Det är möjligt att det har startats någon liknande tråd förut här, men jag har inte hittat någon... Skulle gärna vilja få ihop en lista över priser på olika Nixa-modeller! Så om du har något pris att bidra med, dela gärna med dig!

// Elin

• Svar på tråden Lista över priser på Nixa klänningar?
  • uppsalabo

Jag har en nixa, nr 381, som jag köpte för 4900 kr.

• Brud 21/5 2005

Jag köpte en Nixa nr 380 i lördags! Underbart vacker, sitter som en dröm! 5540 kr!

• Norrlandsbruden

Mickes brud!!!!

Du har köpt Nixa modell 836 och 714 skriver du. Jag är så sugen på 836 men vill inte ha sjöjungfru kjol. Har du någon bild på klänningen? Kan du isåfall skicka den till mej? moa040415@hotmail.com

• juni 2005

Jag har köpt min klänning idag. En nixa 363. Fick betala 2990 kr. Sedan skulle jag bara köpa en liten och enkel slöja men fastnade för en otroligt vacker slöja, också den från Nixa. Den var 90 cm och kostade 700

• MianZ

Innan ni köper klänning så kommer ni väl ihåg att fråga om den varit uthyrd innan,har den varit det så har priset oftast satts ner något vilket kan förklara varför endel klänningar är så "billiga"
    Har märkt att alla försäljare inte talar om sånt först utan det får man veta om man frågar :)

• juni 2005

Ja, det kan vara bra att fråga men Nixa klänningar är "billiga".

• raskan

min nixa dvs topp å kjol kostade 4790
    topp 838 å kjol 715
    millan

• MianZ

Någon som har en 292? Den ser tråkig ut på försäljningssidan tycker jag, men så snygg på :)

• Elin B

Hej!
    Någon här som fått prisuppgift på Nixas "topp" 863 och/eller kjolen 870? De skulle passa så bra ihop....

• Blivande Jacobsson

Min topp 842 med kjol 715 kostade 4500:-
    Som någon påpekade ovanför, på sidan ser Nixas klänningar lite tråkiga ut men det blev en underbar överraskning att ta på sig den, det sitter fantastiskt! Den blivande maken sa "jag vill bara ta dig i mina armar och bära iväg med dig i den klänningen" Det avgjode valet!

Svar på tråden Lista över priser på Nixa klänningar?