• mao

April - snart är vi där...

inte hittat någon tråd för april och det känns ju dax för det, det är ju bara två månader kvar. Vi tar det himla lugnt inför bröllopet, kanske för lugnt då rätt mycket fix och trix kvarstår på att-göra-listan...

ja-tacken ramlar in nu iallafall och det är kul. vi blir ca 75. hur många är ni? någon mer som ska gifta sig och hoppas på snö? vi ska vara i sälen och är lite orolig för det är snöfattigare än vanligt

• Svar på tråden April - snart är vi där...
  • Cybermamman

Vi pratade om hur vädret kan vara, svårt att gissa hur det blir i slutet av april. Vi kan ju ha vad som helst mellan -20 och +20 med lite otur. Funderade ifall jag måste fodra capen med Helly Hansen. För säkerhets skull.

• druvis

Man kan aldrig vara riktigt säker i april :) Bäst att du laddar upp med helly hansen om det skulle bli en köldknäpp

• maribell

Ja, nu är det 16 dagar kvar till dagen D och jag ligger nerbäddad i influenssan.. Inte så kul.. Har en del grejer kvar att göra och nu brinner det lite i knutarna..
    Hade möhippa i lördags, var så kul. Jobbar på förskola, så jag blev utklädd till baby med blöja och allt. Fick sjunga ihop pengar till kvällen (500 kr!!). När kvällen kom mådde jag uselt och ville hem... Orkade iaf vara med nästan hela dagen..Mina kompisar hade fixar en härlig/knasig/pinsam dag..

Ha det gott alla blivande..

• Cybermamman

Jag har legat på golvet och ritat mönster till min cape ikväll. Ska bli spännande att se hur den blir. Krya på dig maribell

• druvis

Det är bara 16 dagar kvar nu! Längtar förväntansfullt, som ett barn på julafton Känner riktigt fjärilarna i magen, tänk att äntligen få bli drömprinsens fru

• Sparrow

16 april är vårt datum, och jag fyller 40 år samma dag.

• Cybermamman

Kära nån vart tar all tid vägen, börjar blir svårt att sova när man tänker på alla detaljer. Hur går det för er andra aprilbrudar, börjar ni ha allting färdigt?

• en söndag i april

Våren är här! Jippi! Håll tummarna att det är lika fint i april! Vi har idag *tänka, tänka, räkna, räkna* 25 dagar kvar till dagen D. Träffade prästen igår och fick övningsgå i kyrkan mm, och nervösa vi speedade fram till altaret i 120 knyck... Prästen sa att "hm, ja, kanske häften så fort ungefär vore bra". Vi får väl öva lite till vardags också kanske, för att få in rätta hastigheten (typ i kassakön på ICA och så - han och jag, hand i hand med högtidliga miner... hihi)

• Cybermamman

Man kanske kan ta lite klistervalla så det inte går så fort, provgå, ska man göra det?

• maribell

Har gjort vigselprogrammet klart och håller på med programmet till festen.. Sen är det klart.. Sista veckan ska vi laga maten(vi lagar all mat själva), fixa naglar och sånt.. Spännande är det.. Och lite stressigt oxå..

Svar på tråden April - snart är vi där...