• mao

April - snart är vi där...

inte hittat någon tråd för april och det känns ju dax för det, det är ju bara två månader kvar. Vi tar det himla lugnt inför bröllopet, kanske för lugnt då rätt mycket fix och trix kvarstår på att-göra-listan...

ja-tacken ramlar in nu iallafall och det är kul. vi blir ca 75. hur många är ni? någon mer som ska gifta sig och hoppas på snö? vi ska vara i sälen och är lite orolig för det är snöfattigare än vanligt

• Svar på tråden April - snart är vi där...
  • maribell

Hejsan!!

Nu har vi inte många veckor kvar till brölloppet.. Är en aning stressad och jättenervös.. Vi kommer bli 50 personer på brölloppet och jag hoppas att det ska vara snöfritt.. En av mina brorsor har fixat en finfin bil som ska köra oss till kyrkan.. Känns som det är lite tid kvar och jättemycket att göra.
    Vilket datum gifter du dig? 2 april för oss..

Maribell

• Cybermamman

Här är en till, 23 är vårat datum. Sju veckor kvar idag Vi hoppas på en särskilt tidig vår och blir inte ledsna om snön hunnit smälta en aning.

• GrodanBoll

Jo, nu är det verkligen inte långt kvar. Fem veckor idag, 9/4 gifter vi oss! Känner mig olovligt stressad, men det kommer nog ordna sig till slut. Ännu har inte alla tackat ja, men ingen har tackat nej i alla fall, så vi blir nog närmare 80...

• Sussy

Hej!

Vi blir bara två! För vi "rymmer" nämligen till ett varmare ställe för vigsel. Så jag är inte så orolig för vädret...
    /Sussy

• Soffa

23e for oss ocksa. Jag vill garna att snon ska forsvinna och att graset ska vara gront, hoppas , hoppas !
    Annars, ingen stress, lugnt och skont, allt kanns ordnat.

• sofieulf

Jo, tiden går jättefort vi gifter oss den 9/4, i Storlien. Vi hoppas snön är kvar.... Men de har över 2meter så är inte orolig för det. Annars är det mesta klart

• druvis

Här är en till april 2:a för att vara exakt Vi blir 75 personer, hoppas dock inte på snö utan på en solig varm vårdag

• Blushing Bride

2 april har ocksa! Vi gifter oss i Goteborg och jag haller tummarna for att varen skall ha anlant.

• mao

sofieulf: ah någon mer som gifter sig lite norrut den 9 april, och liksom jag GÄRNA vill ha en massa snö. I sälen har de inte lika mkt, men hoppas det ska räcka.

inte många veckor kvar, men vi tar det ändå lugnt (för lugnt). musik under vigseln, transport, bordsplacering, ringar och festhäfte är lite av det som inte är helt klart oh, nu fick jag lite ont i magen ändå. aj aj aj

• druvis

Jag får nog dras med snö på bröllopsdagen.Eftersom jag bor i Lappland så är det väl ofrånkomligt, men jag hoppas på att det blir en varm och härlig vårdag med mycket sol. Men sånt vet man ju aldrig, kan ju vara världens snöyra oxå..

Svar på tråden April - snart är vi där...