Har någon erfarenhet av Tyresö Slott?
Vi tänkte ha vår bröllopsfest på Tyresö Slottskrog i september och tänkte höra om någon har bra erfarenheter därifrån? Det ligger ju så fint till. Vi blir c:a 60 gäster.
Vi tänkte ha vår bröllopsfest på Tyresö Slottskrog i september och tänkte höra om någon har bra erfarenheter därifrån? Det ligger ju så fint till. Vi blir c:a 60 gäster.
Var på bröllop på Tyresö slott (vet ej om det var i det ni kallar "slottskrogen" men det var inne i slottet däruppe och det var ca 70 gäster).
Jag upplevde som gäste det bara bra i alla fall. Vi fick fördrinken ute på någon slags terass, och sedan middagen i en av slottsalarna. Kaffe och tårta i ett annat rum och så slutligen dans med ett band. Som gäst kanske man inte vet eller ser alla detaljer men allt såg proffsigt ut och brudparet verkade nöjda när jag pratat med dem efteråt. De hade minskat på priset per kuvert med en hundring genom att ta bort avecen vet jag dessutom.
Hoppas det går bra för er!
puff!!
Är det fler som är missnöjda med Tyresö Slott eller några som kanske vill dela med sig lite bra erfarenheter istället?
Jag skulle också vilja veta om någon har bra erfarenheter från Tyresö slott. Det måste vara några för de är ofta bokade för bröllop! Kanske har "har koll" haft otur båda gångerna...
Jag har en kompis vars bror gifte sig där förra året. De var helnöjda men det blev väldigt dyrt! Själv funderar jag också på att gifta mig i Tyresö kyrka i nästa sommar, men tänker inte ha festen på krogen eftersom vår ekonomi inte tillåter det!
Madelyn - har du också funderingar på bröllopsfest på Tyresö slott?
Ja, jag har funderat på det.. Tyresö Slott verkar så fint och underbar miljö men man blir ju lite fundersam när man läser vissa inlägg..
jag håller med dig, man blir lite tveksam. Fast det är ju ändå bara en som har varit missnöjd på denna tråd. Vad jag förstod när vi hörde oss för har de ofta bröllop där.
Vi skall ut och prata med dem om bröllopsarrangemang, får se vad de säger om kritiken.
NorpanP,
Du får berätta sen vad du tyckte när du har pratat med dem på Tyresö! *nyfiken*