Har någon erfarenhet av Tyresö Slott?
Vi tänkte ha vår bröllopsfest på Tyresö Slottskrog i september och tänkte höra om någon har bra erfarenheter därifrån? Det ligger ju så fint till. Vi blir c:a 60 gäster.
Vi tänkte ha vår bröllopsfest på Tyresö Slottskrog i september och tänkte höra om någon har bra erfarenheter därifrån? Det ligger ju så fint till. Vi blir c:a 60 gäster.
Jag har varit pa brollopsfest dar en gang. Det var jattetrevligt.
Brudskalen serverades ute och det var verkligen jattefint. Sen at vi middag i en fin sal, jag tror att vi var ca 45 men det far sakert plats fler dar.
Tartan serverades i ett annat rum och sen var det dans i rummet dar vi atit middag. Servicen var jattebra och jag tror att min kompis var jattenojd! Maten var jattegod men vissa killar tyckte nog att det var lite lite, men det blir ju latt sa nar det ska vara lite "trendigt". Jag tycker i alla fall att det verkar vara att jattebra stalle att ha sin fest pa.
Lycka till!
Tack Lilli77
Är det verkligen inga fler som varit på fest på Tyresö slottskrog? :(
Skulle vilja ha lite fler inputts innan vi bokar!
Jag var där på en bröllopsfest omkring 1997. Det är jättefint där. /Nikita14s m2b (Modesty two Blaise!)
Hej!
Jag bor i Tyresö och kan varmt rekomendera att boka det! Jag tycker att Tyresö slottspark är något av det finaste. Jag kan gå runt där hur mycket som helst.
Tycker att ni kan åka dit först innan ni bokar så får ni se själva, passa på nu när det är snö ute så får ni se vad vackert det är och på sommaren är det ännu finare!
Lycka till!
Håller verkligen med dig Blingbling om Slottsparken. Har bott i Tyresö under min uppväxt så Tyresö kyrka är ett självklart val. Undrar dock lite om hur mat, service och arrangemang är på Tyresö Slottskrog?
Det verkar inte som om det är så många som varit just där på bröllopsfest.
upp upp!!!
jag har flera erfarenheter från tyresö slottskrog
1. det blev mycket dyrarareän vad som vi blivit lovat
2. Maten serverades inte varm till alla och det förklrades med att det är alltid svårt när det är många gäster. VA!?
3.låt absolut inte Marita hovmästaren dekorera tårtan med färska blommor pinsamt dagisaktigt
4. det var inte ens städat ordentligt när festen började skitiga toaletter och dammigt här och där
5. Lägg inte pengarna där
har koll,
det lät ju verkligen inte bra!!! hade ni bröllopsfesten där? eller var du på någon annans bröllop?
Om det som "har koll" stämmer känns det ju inte kul att ha fest där. När hade ni fest/var du på bröllop på tyresö slottkrog?
Om vi ändå har festen där är det ju bra att veta vad man skall förhandla om innan. Tack!!
hjälpte en kompis med bröllop där för två år sedanoch det var inte mycket de gjorde rätt. Vad som störde mig mest var att de inte kunde stå för sina misstag och be om ursäkt.
Året därpå var jag bjuden som gäst dit. Jag tom avrådde dde som skulle gifta sig att ta det där när jag fick inbjudan, men de hde redan bokat och ville inte ändra sig ( vilket kanske är förståligt då det skulle blivit mycket mer jobb)
men det var en trist historia igen och jag led så med dem när de såg och märkte allt som jag hade varnat om hände igen....
hur är det möjligt. En dålig dag kan alla ha bara man rättar till det efteåt så alla är nöjda. MEN NEJ
Jag säger det verkligen
Passa er för Tyresö slottskrog TA INTE CHANSEN