BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Oj vad skönt. Ser att det är två till som surfar runt här inne trots att det inte är dags förräns 2006. Jag har tänkt mig att vänta med att haka på BT-träffar men om det finns några till...
Får man?
jag kan på torsdag - och för mig gör det absolut ingenting att du har katt.
Ska försöka att komma ihåg att ta med inbjudningskort så att ni får se.
Snabba ryck i det här jobbet, nu kan jag på torsdag men inte imorgon!
Pust, knappt att man hinner med i svängarna ibland alltså..;)
Vad säger ni brudar?
Ska vi fortsätta att köra på torsdag?
De som har annat planerat tidigare kanske kan komma senare eller nåt...
/Skrutt
Jag kommer gärna på torsdag. Det faktum att du har katt gör det ännu mysigare och scones och fika lät också bra. Ska jag ta med något, t ex marmelad eller ost eller så?
MalinF
En ost får du jätte gärna ta med dig
Och har du nån god marmelad så ta med den med..jag har jättegod apelsin/morotsmarmelad hemma, men det är alltid gott med fler.
/Skrutt
En ost och god marmelad på väg! :)
MalinF
Jag kan ju inte!! Ska till Bernzons! Får skylla mig själv! Jag som sa snäääääälla kan vi inte bestämma oss för torsdagen! Jag är ett så himla stort pucko!!!! Förresten en kul grej att berätta! Idag inhandlade jag min tiara.... den är sååååååååå fin, den glittrar så in i sjuttsingen, ser ut som om man skall på kungligt bröllop!! Ingen som kan ta en fika med mig imorgon eftermiddag??
Välkomna ni nya nyfikna blivande fruar. Kul att det fylls på med nya ansikten... snart börjar ju dessutom några av oss närma sig den stora dagen, inte många dagar, veckor, månader kvar för vissa!
apelsina - får man fråga om du är från Täby eller hur det kommer sig att ni valde den vackra kyrkan.
Maila mig gärna på brudenemilia@ hotmail.com om du inte vill avslöja allt här... själv försöker jag t.ex. hålla det mesta hemligt inför släkten m.m!
/Emilia
Jag hänger jättegärna med till dej Skrutt på torsdag, får avboka mina planer den dag. För vad är väl viktigare än en BT-träff??
Ska bli jättekul och ses igen.