BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Hejsan!
Här är en till blivande fru. (Oj, det lät ovant )
Vi planerar att gifta oss den 21 maj i år, i Täby kyrka. Planen är att ha dop och vigsel samtidigt. Vår lilla pojke är född i november och kommer att vara ett halvår då ungefär.
Präst, kyrka och lokal är bokad men ingenting annat... Ska ta mig till några guldaffärer idag och spana in vigselringar
Men skrutt å alla ni andra! Jag kan ju inte på torsdag, läste fröken W inlägg och insåg att jag har ju bokat upp med mamma och fästmannen för att vi ska gå på Berzons, hon har ju tom tagit ledigt från jobbet! Förlåt! å så var det jag som propsade för torsdagen! Men ni verkar ju bli ett gäng iaf!!
En grej till, är det någon som har lust att ses på lördag (alltså imorgon 22 jan) för en fika eller nåt annat å snacka lite bröllop?
Jag ska nog in till stan en sväng imorgon och fika är ju alltid så väldans trevligt!
:)
Peon, skönt med en till som inte gifter sig förrän 2006, vårt datum är 3 juni 06. Så du behöver inte känna att du är själv om att vara i god tid. Det tråkiga är väl sen när alla ens btvänner har gift sig efter sommaren...
Skrutthumlan, går bra för dig! Kul! Jag har ätit soppor hel kur men har fuskat ett par gånger, jag har så dålig diciplin. :S men men... jag tänker inte ge upp! Det kanske tar lite längre tid men det går åtminstone åt rätt håll.
Ser fram emot att ses nästa torsdag!
Popcorn, vi kan väl prata lite om det på torsdag... vet inte om jag kan tacka ja ännu...
Brud05, ses ihelgen?
HUr många är det som kan/inte kan på torsdag?
Kan inte torsdag (borta med jobbet). :(
Kan inte heller på torsdag, jag ska träffa skräddaren!!!
Jag kan men jag fasar för sconesen, det var år och dar sen jag åt det och jag ääälskar scones, hur ska man kunna dricka en shake då?....
ska bli kul att se hur du bor skrutt!
Antonia: Du fattade alltså! Jag är inte såååå stressad över mina problem med att hitta någon ännu, så vi får prata om det vid tillfälle.
Jag kan på torsdag men inte alls nu på lördag eftersom jag ska på möhippa! Det är en kollega som ska gifta sig och även om det ska bli ett väldigt litet och familjärt bröllop med bara släkten så har hennes syster dragit ihop en hippa i alla fall. Vi ska göra lite aktiva saker som att köra go-kart och klättra och sedan blir det middag med hyrd kock hemma i hennes mammas hus. På kvällen tror jag också att det skulle bli något slags underklädesparty/försäljning.
Är sååå glad idag....
-15 kg sen 1 sept...skööönt...
Bara lika mycket till kvar nu!
Antonia..kör som jag istället, så slipper du känna att du syndar...
Ingen ide att köra ren kur om man inte följer den helt...man kommer ut ketoset hela tiden då och det är ju det som man vill åt...
plus att det är så trist att behöva sitta där med sin shake vid middagen..det är ju en social grej också..
Jag hejar på dig hur du än gör
Kram Skrutt