BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Lillsmurf: Jag har kollat både med Puder och Emma Nors - de är uppbokade båda två... Andra tips på någon som åker till bruden i stället för tvärs om?
Finns det inga skolor då? De här hårstylisterna måste ju utbildas någonstans! Kanske kan du ringa runt och få en sistaårs elev att komma hem till dig om hon får en 1000 lapp!
Jag har faktiskt inte tänkt på det! Jag har dock föreslagit för en make-up artist som i vanliga fall inte pysslar så mycket med hår att hon kanske kan hjälpa mig (bekant/halvbekant). Det är dock inget bestämt ännu. Jag vill ju inte ha någon komplicerad uppsättning så jag tror nog inte att det ska vara så svårt. Jag ska nog kolla runt på lite skolor och så också - bra idé!
Skrutthumlan
Ja, jag berättde att hon vigt din pappa. Hon verkade trevligast av de präster jag försökt boka. Hoppas bara hon kan ställa upp....
Har även fixat en kille som spelar och sjunger i kyrkan och under kvällen. En chansning men jag hoppas det blir bra.
Jag kan oxå på torsdag! Trevligt att få komma hem till dig, Skrutthumlan! :)
Ang. smink har jag faktiskt några alternativ Ska kolla med friösrer också...
Bl.a. Emma Nors tyckte jag lät bra... sedan två olika tejer härifrån BT som är sminköser/makeupartister som jag kollat lite priser och så med. Vi får se hur det blir. Men slutsumman (smink + hår) hamnar någon stanns mellan 1500-2000 kronor vad jag hittat hitintills... alla tar sig till bruden/frisören.
Tårtår då? Priser/bit eller liknande? Tips på bra konditorier/tårtbagare.
Kollar allt möjligt nu för full som ni kanske märker... men har precis fått alla kattungarna tingade så fått en extra energikick någon stanns ifrån + att jobbar hela helgen - så då hinne rjag inget!
Skrutthumlan - blir nog lite försent då jag i så fall skulle behöva åka hem, duscha och byta om innan.... dessutom jobbar jag visst på torsdag. Men tack ändå, hade varit jätte kul! Hoppas man kanske får komma förbi någon annan gång kanske.
//Emilia
Emilia
Klart att du får komma en annan gång!
/Skrutt
Hjälp vad mycket som hinner hända här om man inte är inne på några dagar... såg att en ny träff är bokad. Om det är tors den 27 så kan jag KANSKE. Jag hade egentligen planerat att gå till Bernzons, som har "brud för en kväll", med tips och trix för brudbukett, blomsterdekorationer mm mm. Så jag får se.... Skruttis, får jag hålla det lite öppet tills vidare...?
Vilket varmt välkomnande! :)
Lite om mig: Jag bor i Stockholm (Liljeholmskajen), är 27 år gammal, är nyförlovad och ska gifta mig i maj 2006 (jag vet, det är jättelänge kvar). Vi kommer antagligen att gifta oss i Yttergrans kyrka utanför Bålsta eftersom vi båda har anknytning dit.
Om jag kan (jag jobbar lite oregelbundna tider) kommer jag jättegärna den 27/1!
Glömde skriva att jag har en kisse...hoppas ingen är allergisk!?
/Skrutt