• culpepper

Hotell i stockholm för bröllopsnatt

Sitter och försöker hitta ett bra hotell i stockholm som har bröllopssvit med jacuzzi men som inte kostar över 2.500 kr.

Någon som har något förslag?
    Dagen efter ska vi ut till arlanda så hotellet för gärna ligga från city/norrort och ut mot arlanda...

Jag har sökt i över en vecka nu förgäves!

• Svar på tråden Hotell i stockholm för bröllopsnatt
  • Bonnie

Ja det var det, de hade nån drive på sommaren så rummet var nog billigare än vanligt, men ring dem o kolla. De var riktigt trevliga och tillmötesgående när vi sa att vi tyckte att bröllopssviten var för dyr eftersom vi skulle komma så sent o åka på bröllopsresa dagen efter.

• culpepper

mera tips!! kom igen nu, måste finnas fler som bott på hotell i sthlm! :)

• Bebbsen05

Bonnie
    Vi var där som enda klass (hotellstuderande) och var där 3 veckor efter att de öppnat!
    De visade då sin svit och sa då att den kostade ca 3000 att hyra

• Bebbsen05

Något som är väldigt överskattat är Grand Hotel i Stockholm... En riktig besvikelse!!

• Bonnie

Ja fast den kanske inte var bröllopspreparerad då? I vilket fall som helst så var 5900 priset som vi fick då och det var för dyrt för oss. Men som sagt det är väl bara att ringa o kolla.

• EhjärtaK = sant

Sessie:
    vad kostade det att bo på Diplomat? Hade de jacuzzi?

Jag är också jätte intresserade av hotelltips i Stockholm som dessutom har jacuzzi!! .

Bebbsen05:
    vad var det för fel på Grand hotel? Vet du vad det kostar?

• östermalmsbrud 2004

Hej
    Jag vill verkligen rekommendera Hilton vid slussen, deras stora svit med bubbelbad är jättefin, dock dyr....
    men väl värt pengarna tyckte vi.

• Bebbsen05

EhjärtaK = sant

Måste det vara bra bara för att det är dyrt?

Vad vi blev besvikna på? Extremt otrevlig personal, tavlor som hänger snett, massa damm på rummen... Och ett litet rum med ett fönster mot en liten bakgård är inte heller såååå fint.

• EhjärtaK = sant

Bebbsen05:
    nej, är det någon som har påstått det?

• Bebbsen05

EhjärtaK = sant
    Nej, men du skrev "Vad är dte för fel på det? Vet du vad det kostar"? och då lät det som att "oj, det är dyrt, då måste det vara bra"...

Svar på tråden Hotell i stockholm för bröllopsnatt