• Sweetchili

Anonym brevskrivare!

Hjääälp!
    Fick ett brev på posten häromdagen från en anonym person som påstår att min kille är otrogen. I brevet namnges en kvinna med adress och telefonnr och en uppmaning att ringa henne. Den som skriver brevet påstår sig vara en "beundrare till mig" men det tror jag inte på. Intrycket jag får är att det är den påstådda älskarinnan själv som skrivit eller någon i hennes närhet. Jag visade genast min kille brevet och han vet vem kvinnan är. Hans slutsats var också att det på något sätt är hon som är källan till brevet. Han ringde henne igår och sa som det var, att jag fått ett brev där det står att de har ett förhållande. Hon nekade och sa att hon inte visste nåt om det och att det måste vara ett missförstånd. Han sa till mig att hon "inte lät förvånad" och troligen visste vad det handlade om. Jag tror honom när han säger att han är oskyldig, men inom mig väller rädsla och osäkerhet upp i alla fall, hur ska jag nånsin kunna veta? Trots att min inställning från början var att detta bara var ett test på vår tillit som vi kunde klara så har det redan slagit in en kil mellan oss. Vi är båda förtvivlade nu. Jag älskar honom och vet att han älskar mig, men ändå känns det som vi är på väg in i en kris. Bortsett från det, hur läskigt är det inte att en människa som vill oss illa gör intrång i vårt/mitt privatliv?? Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Anonym brevskrivare!
  • Tant Pernilla

Skönt att du blir hämtad!

Kan du komma på någon som det kan vara? Alltså, utöver den där kvinnan du först tänkte på och som var nämnd i brevet.

Jag är ingen dataexpert på nåt sätt, men jag vet att det går att ta reda på en hel massa om folk även om de tror att de är anonyma.

Om jag var i din situation skulle jag försöka sticka iväg nånstans över helgen tillsammans med min kille... Har ni möjlighet till det, tycker jag att ni ska försöka göra det. Stänga av mobiler och bara ha det mysigt tillsammans i nån sommarstuga eller nåt sånt och försöka glömma den här knäppisen i alla fall för stunden.

Uuu, ruggigt är vad det är. Skickar lite mental styrka till dig! ----->

• Secret

tryck på högerknapp och sen väljer du details. Kolla där ifall du hittar någon information

• Sweetchili

Hej Alla snälla som har svarat och stöttat mig idag, jag tänker gå hem nu och hoppas på en lugn helg....jag återkommer nästa vecka med fortsättningen på detta lilla drama om nu vill veta. Kram!

• Secret

alltså välj, meddelandet först, sen högertrycka

• Sweetchili

Tack för tipset Secret!

• Tant Pernilla

Klart att vi vill veta! Sköt om dig ordentligt och låt inte knäppisen knäcka er!

• Lillstrumpan

Håller med Tant Pernilla.

Hoppas ni får en jättebra helg trots allt.

• Lara Croft

Sweetchili, vi gjorde precis som du och din kille gör, dvs pratade om det och tillät inte personen komma mellan oss. Det låter enkelt nu, men det var svårt, mycket svårt. Jag hoppas att ni har haft en lugn helg och att er inkräktare inte gör sig till känna igen! *stödkramar*

• Forsfors

usch vad otäckt!

det behöver ju inte vara en tjej som är ute efter din kille helelr, det kan ju vara en kille som är ute efter dig och därför försöker förstöra för er. Vem det än är så är det ruggigt och hänsynslöst i allafall, stackars dig. Lyckas du ta reda på vem det är så tycker jag också att du ska polisanmäla det som trakasserier, för det är det. kanske din pojkvän ska anmäla för förtal också. förmodligen kommer det inte att gå till någon stor utredning eller åtal, men personen ifråga kanske drar öronen åt sig och lämnar er ifred.

• Suusaan

Tycker att den namngivna kvinnan i brevet borde veta något... iaf veta om hon inte har något med saken att göra.

Svar på tråden Anonym brevskrivare!