• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...
  • agnelia

Ja, ses senare idag! *iväg till jobbet*

• Brud aug 2005

Ja, idag är det äntligen dags för BT träff igen :)
    Vi ses.....
    Ska se om jag hinner in och köpa en flaska glögg....om alkoholfri går bra!

• Elfva

Hallojsan tjejer
    Hoppas ni får trevligt ikväll. Skulle önska att fler klappar var inhandlade så jag slapp stressa runt idag och handla det sista (förhoppningsvis det sista)... Har så himla ont i fogarna idag också. Typiskt eller hur?! ;)
    Nå väl, kärt besvär ändå...

Ha det så bra och sen så kanske vi kan få till en träff i någon gång före trettonhelgen?

Ha det!

• agnelia

Godmorgon och tack för ännu en trevlig träff igår kväll!

• feb05

Hej allihopa!

Har inte varit inne på ett tag - har haft så himla mycket med jobbet!

Får se om jag hinner med någon träff innan bröllopet...det är så mycket annat att hinna med...

Får passa på att önska er alla en GOD JUL i alla fall!

• Västerås 2004

Hej ! Cecilia (Västerås 2004) här, tänkte ha en BT-träff hos mig 20/1, det är långt dit, men då är alla helger slutförda. Hoppas att ni får en trevlig jul allihopa, önskar er en RIKTIGT GOD JUL och hoppas vi får lite snö, till jul.

Må så gott och ta väl hand om er

Cecilia

• feb05

Hej Cecilia!

Är troligen upptagen med jobbet den 20:e - tyvärr...

Hoppas dock att ni får trevligt

• Elfva

Hejsan

Ville bara kika in och önska er alla en riktigt GOD JUL! Hoppas vi får nån snö nu också bara... :) Ha det så bra!

Kram

• Brud aug 2005

GOD JUL tjejer!!!!!
    Ingen snö...men jag hoppas att ni har en bra jul med god mat och dryck ändå!!!!

Kram L

• Västerås 2004

God förtsättning, nu har det i alla fall kommit snö, hoppas alla har haft en bra jul.

Synd bara att man jobbar i mellandagarna. Vill önska er ett bra 2005, tror det kommer att bli ett bra år, i alla fall för min del och mina nära och kära, hoppas alla jag känner får vara friska.

Cecilia

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...