• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...
  • Brud aug 2005

Jag tror jag kan komma... måste kolla upp bussar m.m.
    M2b är i Växjö så jag har ingen som kan köra mig!!!

• Västerås 2004

HEj ! Bussen som går till mig är buss 19 mot Brandthovda eller Hälla. Man går stationen efter Centrallasarettet, Klockargatan heter den, när man går av följer man trottaren tills man kommer till en tobaksaffär, där går man över gatan och så fortsätter man 100 meter ca, så är man framme, om ni vill ha närmare förklaring så maila mig på cecilia.taube@telia.com. Klockan 18.00 blir bra.98 är bussen som går förbi på kvällen.

Må så gott

Cecilia

• Brud aug 2005

Hej, tyvärr så kan inte jag heller komma nu... M2b kommer hem på torsdagen och har lovat bort oss vid 18.30...så tyvärr :(
    Men jag hoppas att det blir en ny BT träff snart.....

• agnelia

Inget nytt yrväder ännu.... *väntar med spänning*

• feb05

Vilken dag var det planerat att "yrvädret" skulle komma?

• Brud aug 2005

Jag tänkte just på yrvädret i morse...om det nya var på väg :) Ser med spänning fram emot att få ett litet meddelande när han/hon har kommit....
    Känner hon sig bra??? Eller sitter hon bara hemma och väntar nu eller???

• november04

är det bara jag som kan komma i morron?

i såfall...Västerås 2004...vill du att jag kommer ensam eller ska vi ta det senare?

• agnelia

God morgon! Kan inte somnna om.... Och jag som är ledig idag!
    Får sova middag istället...

Jo, emrika går hemma med yrväder nr 1 och väntar på yrväder nr 2... Träffade henne en kortis igår. Hon önskade att den skulle komma så snart som möjligt men trodde att hon kanske skulle gå över tiden...

Vi får se när...

Hi hi... Jag behöver ju veta vilken färg jag ska använda till "Välkommen-till-världen-kortet"!
    Om det blir blått som hon är så säker på eller om det möjligtvis kan bli rosa...??

• feb05

Hej tjejer!

Igår blev jag hippad av jobbet!!!

Det var helt oväntat att de skulle göra nå - speciellt som jag slutar jobba här snart. Men de hade planerat detta ett bra tag och det var kul tycker jag - förutom att jag fick gå med ögonbindel på stan .

Tänk att det man minst anar ska hända - faktiskt kan hända ändå...

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...