• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...
  • feb05

Hej på er!

Usch vad besviken jag blev i morse när jag skulle se luciatåget på TV. Hade gått upp en hel timme tidigare för att mysa och se på luciatåg...och så var det nåt dj---la skit från Malung där alla hade folkdräkt och sjöng låtar med nya melodier...

• Elfva

*puh*
    nu är luciafirandet på jobbet över. Det är roligt, men jobbigt när alla barn ska lussa för sina föräldrar. Började 6.30 imorse, och jobbade till kl 16.00... Så det var bara att komma hem och lägga sig på soffan och vila... (läs sova)

Är så efter i allt julstök just nu, oj oj, men det ska nog ordna sig ändå, fastän jag inte köpt en endaste julklapp!! Brukar inte vara fullt så här långsam. Nå väl det ordnar sig nog.

Ha en härlig luciakväll!

• agnelia

BT-Träff nr 10
    Hos FRU November04
    den 21 december kl.17 ca?

Kan komma:

November04
    agnelia
    Brud aug 2005
    Elfva
    emrika (troligen)

Några fler ...

• november04

har haft lite kalas idag...min lille prins fyller ju 2 år i morron ....några kalasdeltagare lyckades vi skrapa ihop...men dom blev inte så många

å sen tillbringade jag en trevlig kväll med en av mina bästisar på IKEA...för att sedan slinka in på McD....som vanligt när vi ses ....fast det kändes lite speciellt den här gången vi träffades...det är ju första gången vi setts sen vi båda blivit fruar hon 28/8 och jag 12 v senare

• Västerås 2004

KAn tyvärr inte komma,på BT-träff 10, det är Västerås 04 här. Men skall ha en träff hos mig 20/1 eller 27/1. Få se vilen dag flest kan komma, hoppas alla får en j¨ättetrevlig jul.

Själv har vi varit på Sandhamn över helgen och ätit julbord.

GOD JUL

• Elfva

Hej tjejer

Hur har ni det i julstöket?
    Här är det små kaotiskt, har bara köpt två julklappar!!!! Och sen så jobbar jag ju hela vägen fram till jul och allt så det blir lite körigt nu. Så därför måste jag tyvärr meddela att jag inte kommer hinna träffas imorrn... :(
    Tyvärr jag hinner inte, måste handla julklappar och sånt...

Ha det bra tjejer, nu ska jag straxt gå och jobba.

• Brud aug 2005

Hej tjejer....
    Är det fler som har fått förhinder??? Jag kan fortfarande i alla falll.

Funderade på om jag kunde komma lite tidigare till november 04. slutar nämligen 16.10 och det är lättast för mig att då åka direkt....hinner inte hem emellan... I så fall dyker jag nog upp redan vid 16.30 om det går bra :)

• november04

hej tjejer

måste bra säga att jag missat att köpa glögg som jag tänkt ....så är det nån som vill å känner för det så kan ni kanske handla nån flaska på vägen lite saffransböd och pepparkakor har jah iaf ....kul att ses
    Välkommna!!!

• november04

Brud aug 2005

det går jättebra kom du

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...