Vad använder ni för underkläder?
När jag ändå är nyfiken så undrar jag vad ni trivs i för underkläder...
Vilken typ av trosor? Bh? Färger?
/Felicia
När jag ändå är nyfiken så undrar jag vad ni trivs i för underkläder...
Vilken typ av trosor? Bh? Färger?
/Felicia
Halterneck -bh?
Jag ska ha en brudklänning med halterneck. Det verkar vara svårt att finna någon passande bh. Använder bara bh med boxerrygg och det går ju tyvärr inte. Förslag på vart man hittar detta tack?
Låla: Halteneck BH är inga problem att finna!
Om du köper en BH med avtagara band så finns det extra band till Halterneck att köpa på typ Kapp Ahl, lindex, h & m......
det finns genomskinliga, med lite blomdekoration på...ja en hel del att välja mellan!
Jag har en uppsättning här hemma för jag gillar halterneck linnen på sommrarna o när man går ut...
Hoppas du hittar nått som passar!
Mvh HRO
Låla, bor du i Stockholm så finns det en butik på Mäster Samuelsgatan, Details tror jag den heter (ligger snett emot Åhlens City) som ska vara super. Min tärna som klagat i tio år på att hon aldrig hittat bh som passar masade sig äntligen dit härom veckan och jag har väl aldrig hört henne vara så nöjd Jag tror att det var halterneck hon skulle ha dessutom
Trosorna ska gå att tvätta i 60 grader, annars är det lite snuskigt. Blir mest bomull för min del alltså. Halvboxer med låg midja är favvisar, använder mest svart eller vitt. Gillar ganska billiga trosor för jag slänger och köper nytt rätt ofta.
Gillar trekantsbh:ar eller t-shirtvarianten. Eftersom jag har liten B-kupa blir det lite fånigt med push-up liksom...
Gillar halternecklinnen vid speciella tillfällen och på sommaren så då blir det definitivt utan bh
Använder aldrig: Bajsband (mina killkompisars namn på stringtrosor). Dels har jag så låg midja på jeans att det skulle se för jävligt ut (finns det nåt fulare än MacDonalds M:et? - alltså när halva stringen + halva häcken syns för att midjan är låg på brallorna), dels är det obekvämt.
Halterneck BH finns eller har funnits på Twillfit
Jag matchar _alltid_ bh:n med trosorna, även om ingen ska se mig i underkläderna. Någon slags hangup antar jag...
Använder oftast helvitt eller helsvart, trosor i string eller hipstersmodell, och BH:n i balconettmodell. Underkläderna måste vara välsittande och snyggt skurna, och jag vill inte ha skavande sömmar över brösten. Hellre betalar jag mer för bättre kvalitet, än chansar på billiga märken.
Djurmönstrat, guld och chockfärgat går fetbort här...
Tycker inte om string längre... använder vanliga trosor eller boxershorts.
Bh... vadderad eller push-up. Drar 70D (omöjlig storlek att hitta) men ett litet lyft är ju alltid snyggt.
proudtobetogether: Vilken bra benämning dina killkompisar har på string
>nano: Drar 70D (omöjlig storlek att hitta) men ett litet lyft är ju alltid snyggt.
Jag drar också 70 D eller DD. Var senast idag och kollade på bh:ar. Gav upp...omöjligt att hitta någon som passar bra och som dessutom ser snygg ut.
Var köper du bh:ar? I specialaffärer?
Jag köpte en bh i en specialaffär en gång...blev inte så nöjd med den heller :(
Varför finns bh:ar med stora kupor oftast bara i 80-90 runt ryggen? Alla med stora bröst är väl inte runda? Trist..borde finns mer att välja på.
Mina favoriter just nu är sloggis "hothips"-trosor som jag fick av älsklingen i veckan. Lite som en blandning mellan hotpants och hipsters antar jag.
Dom är sköna och otroligt snygga och lämnar absolut ingen troslinje hur tighta byxor man än har!