Vad använder ni för underkläder?
När jag ändå är nyfiken så undrar jag vad ni trivs i för underkläder...
Vilken typ av trosor? Bh? Färger?
/Felicia
När jag ändå är nyfiken så undrar jag vad ni trivs i för underkläder...
Vilken typ av trosor? Bh? Färger?
/Felicia
Jag använder alltid hipsters/hot pants , supersköna! Inget som skär in eller sitter åt och de syns inte under tajtare byxor :D Aldrig string, tycker det är fruktansvärt obekvämt.
Favorit bh är en från Lindex som man knäpper fram med lite stoppning i, jätteskön! Måste alltid ha lite stoppningen i eftersom mina bröstvårtor syns så tydligt annars och jag tycker inte det är så snyggt :D
Det blir oftast svarta eller vita underkläder.
String eller hipster, jag har oftast tajta byxor och avskyr när sömmarna syns alt får "dubbla skinkor"
Alltid pushup bh (är en liten A-kupa) med mycket spets
"The Angel"
Sambon bryr sig inte så mycket, "de ska ju ändå av som han brukar säga " fast string är väl mest poppis om jag måste välja nåt
boxershorts, eller string om jag har tajta byxor. Mina boxers i spets dar halva rumpan hanger ut brukar vara favoriten hos mannen! ;)
Alltid string men ibland boxershorts
Olika färger tycker jag e kul. Gillar när det är strass och sånt Bh köper jag oftast på Lindex eftersom jag har så stor byst(80D). Har oftast svart eller vit osså med lite stoppning, tycker brösten blir snyggare då under tröjan
Jag använde nästan jämt string förut, men nu tycker jag det är obekvämt och använder det bara när jag måste pga tajta byxor.
När det gäller bh använder jag nästan alltid svart med bygel och lite vaddering. Brukar dock plocka ur kuddarna.
Nästan alltid string och pushup bh eftersom jag har stl 70A. Har ett mörkgrönt set som är favoriten, annars är det mest svart som gäller...
Hatar string, så det blir mest sköna boxer eller midi med lite spetsar och sådant för att de ska kännas lite roligare(Går hellre utan än har string, förstår inte varöfr argumentet "string syns ju inte igenom om man har kjol, eller tajta brallor" kommer ifrån. De syns ju i synnerhet då...?) Lite vadd i BH:n så vårtorna inte syns igenom:)
Dessi: Din kille och min man verkar vara släkt med varann för han resonerar lika att det är bättre utan några trosor alls. De är onödiga. Fast ska jag ha några så föredrar han nog string så man ser skinkorna.
Själv har jag en salig blandning underkläder men jag gillar såna med spets.
Jag har nästan alltid svarta t-shirtbehåar med fyllning, och så svarta string i slätt tyg eller spets, med eller utan olika skojiga mönster. Har ALLTID svarta strumpor. På sommaren så brukar min m2b vara glad om jag går utan trosor under kjolen (som då är en aning längre eller rentav fotsid... )Som sagt, har en ganska enahanda underklädesgarderob, men å andra sidan så är det detta jag trivs i...