Vad använder ni för underkläder?
När jag ändå är nyfiken så undrar jag vad ni trivs i för underkläder...
Vilken typ av trosor? Bh? Färger?
/Felicia
När jag ändå är nyfiken så undrar jag vad ni trivs i för underkläder...
Vilken typ av trosor? Bh? Färger?
/Felicia
String och oftast push-up. Allsköns färger...
Trosor: För det mesta korta boxer (hipsters?) svarta eller vita.
Bh: I princip bara svarta. Push-up med kuddar eller en "vanlig" då med min "super-bröst" i silikon från Twilfit. Har en mini-byst "original" ;)
Har hittat en ny favis, nämligen stringbody.
Annars föredrar jag string och push-up oftast i vitt.
Jag gillar mest rosa och röd spets , string eller halvboxer , push-up och balconette :D
*puff puff* :)
365 dagar om året använder jag string.... Allehanda material, favoriterna är ett par krokodilmönstrade i chockrosa!
Är det extremt kallt ute blir det hotpants + strumpbyxor.
BH, eftersom jag har stor byst 85D/E så måste jag ha rejäla knäppen o axelband. Har allsköns färger o material där också men favoriten är en guldfärgad pusch-up i satin o spets från Debenhams...
Eftersom jag normalt inte använder underkläder får jag svara "inga", "inga", "inga" och "inga" på frågorna.
Korta boxertrosor, bomull eller tunt genomskinnligt material. Det är absolut skönast med boxertrosor, men de får inte ha ben för det är oskönt. Ibland string med hel framsida.
Bygel-bh, ovadderad. Svårt att hitta något annat i E-kupa...
Till vardags använder jag oftast bomullsstring, dem från H&M 3-pack är supersköna. När jag ska ut eller bara vill känna mig lite allmänt fin så blir det nåt i siden, gärna med spets i svartfärg.
När det gäller BH så använder jag bara push-up. Sen så gillar jag också korsetter o sånt men det blir inte så ofta man går omkring i det till vardags.
// Jazzie
Boxertrosor har jag just nu och använder det oftast. Inte bara för att det är skönt, utan även för att blivande maken tycker att det är läckert.
Vanligen använder jag BH från Lindex, jag drar E-kupa, så det brukar vara svårt att hitta BH:ar till rimliga priser.