• The Angel

Vad använder ni för underkläder?

När jag ändå är nyfiken så undrar jag vad ni trivs i för underkläder...
    Vilken typ av trosor? Bh? Färger?

/Felicia

• Svar på tråden Vad använder ni för underkläder?
  • Bebbsen05

Jag har nästan alltid använt string, men sen jag blev gravid så ÄLSKAR jag sånna där som går nedanför rumpen!

• Texas

Jag hatar stringtrosor så jag andvänder aldrig sådana. Brukar mest andvända underkläder som är vita eller svarta.

• The Angel

Jag använde bara string förut men så fick jag någon idé om att prova typ hot pants. De är supersköna och varma dessutom.

Som beh använder jag oftast bygel bh med stoppning och små kuddar i. Har liten byst :)

I färger blir det mest svart men jag älskar brunt, grönt och orange också. Svårt att få tag i dock :(

VAD TYCKER ERA MÄN/SAMBO ÄR SEXIGA UNDERKLÄDER?

• Forsfors

Jag brukar ha svarta boxertrosor i syntetmaterial. Bh-ar...har alltid push-up, nu senast har jag börjat köpa med olja i. färgerna kan variera, tycker om att ha bh-ar med snygga axelband eftersom jag ofta har båtringade tröjor på mig.

• Meddelande borttaget
  • Caribia

En bra bh, vit och alltid vita stringtrosor. Svarta strumpor.
    När jag går ut o dansar, likadant fast alltid svart istället!

• Brud 14/8 Kungsängen

String!! Tycker att "vanliga" halkar in i rumpan och ser inte så kul ut om man har tajta byxor. Helst vita...

BH...jag skrev precis klädtråden att jag köpt en alldeles underbar BH från Bravissimo. En svart vanlig bommuls bh som är hur skön som helst.
    Har som sagt helst på mig underkläder jag känner mig bekväm i på vardagar och kanske "hottar" till det på helgerna.

• raskan

string eller hipster. Alltid bh med bygel
    mest svart eller vitt fast även en del rött

• Ellte

String eller låga och korta boxershorts (är det det som är hipster? ;)) i vitt och svart...mest svart. BalconetteBH har jag insett är snyggast så det har jag oftast...och samma där då...oftast svart. ENKELT ska det vara framförallt...inte för mycket spets och inget TJAFS ;)

• Ellte

Tänkte efter och insåg att det är nog,,,över ett halvår sedan jag använde string senast :D så jag vill stryka dem från min lista. ;)

Svar på tråden Vad använder ni för underkläder?