• Ketronya

Sexuella Avvikelser/Fantasier?

Hejsan!
    Jag har länge funderat på om jag (och min sambo) är de enda som tänder på lite mer annorlunda sex, lite hårdare, kanske lite rollspel etc...
    Eller är det bara så att man inte vill prata om det?
    I så fall så borde detta vara ett utmärkt ställe att göra det på ;)
    Har någon pratat med sin man omm detta? Eller kanske ni redan "utövar" ....
    Vad tänder ni på? Är jag helt onormal eller finns det fler som jag??

• Svar på tråden Sexuella Avvikelser/Fantasier?
  • Laguna

Imorgon efter jobb ska patrik ut och prova sin kusins nya bil. Jag har sagt att han inte får komma hem förrän 19,30.
    Då ska jag ha gjort lite god mat (räkor, cremefraiche och lite annat gott) ha en flaska mousserande på kylning. Tända värmeljus hela vägen från hallen till köket och sovrummet. Ha något snyggt på mig under och hoppas på att det blir något trevligt efter maten och vinet

Vad tror ni om det?

• K.C

Håller med dig, LAGUNA... tvättstugan borde man ju få vara ifred i. Men det känns ju asknäppt mitt på en öppen yta vid nån slags turiststråk; man vet inte hur man ska reagera när man måste gå förbi dem och man märker att de blir besvärade och uuuuh!!! inte chockad, som du säger, men generad..

• Laguna

hahaha usch ja fy. Jag hade blivit röd i huvudet bara av att se dom (se mina inlägg i "Rodna"....hahaha.

Lagom är bäst !

• Laguna

Glömde säga att innan maten så ska han få ta ett varmt bad med något läskande i handen

• blivande fru J

man måste välja plats med stil.. Särskilt barn bör skyddad från vuxensaker.. jag skulle aldrig frömma om att ha sex på en plats där massor av folk passer utan väljer i så fall en mer avkiljd plats på en lämplig tid.. Det oftast väldigt pinsamt att se främmande människor a sex på en plats man själv gillar. särskilt inte om man är 4 år.

• Tant Pernilla

Laguna: Jag är i 16:e veckan och det står överallt i böckerna att lusten ska komma tillbaka nu, men det har inte min lust fattat...

• Bebbsen05

Tant Pernilla!
    Vänta du bara, det kan komma en sexlust som du aldrig trodde du hade!
    (Tro mig ;) )

• blivande fru J

ja, sånt brukar vända väldigt fort! :D

• Laguna

hoppas bebbsen05 har rätt för det låter ju bra!

Jag har själv inga barn så jag kan tyvärr inte ge råd och tips...

/Hanna

• Zippolina

Tant Pernilla: Jag tror att du kan vara lugn, "lusten" väntar runt hörnet
    Är själv inne i sluttampen av min tredje graviditet och även denna gång har s*x hormonerna frispel

Svar på tråden Sexuella Avvikelser/Fantasier?