• Ketronya

Sexuella Avvikelser/Fantasier?

Hejsan!
    Jag har länge funderat på om jag (och min sambo) är de enda som tänder på lite mer annorlunda sex, lite hårdare, kanske lite rollspel etc...
    Eller är det bara så att man inte vill prata om det?
    I så fall så borde detta vara ett utmärkt ställe att göra det på ;)
    Har någon pratat med sin man omm detta? Eller kanske ni redan "utövar" ....
    Vad tänder ni på? Är jag helt onormal eller finns det fler som jag??

• Svar på tråden Sexuella Avvikelser/Fantasier?
  • K.C

jag fattar bara inte varför så många killar liksom blir glada för att tjejen kan "ställa upp" på det! sex är en smaksak och det vissa gillar gillar inte andra etc. Men det är ju trots allt många tjejer som inte ens vill testa och jag vet att det är en stor press för dem att ha en kille som tjatar om att de ska ställa upp.. Man ska ju bara göra det man själv vill och därför är det nog viktigt att förfrågningar ställs lite smidigt...

tycker alla killar som insisterar på an*ls*x borde testa att få samma "behandling" själva... det vore ju rättvist..

• Lukaz

Handlar inte om att "hon skall ställa upp" Den sex jag menar är om BÅDA vill... och det verkar vara så även för ana_lsex att det finns tjejer som gillar det och inte bara "ställer upp".
    Håller med dig annars.

• K.C

åh! jag pratade mer allmänt... det är ju ofta tjejer ställer upp på saker för att tillfredställa - mer sällan gör männen det. Tror inte det är bra för nån att ställa upp på det sättet. Man glömmer det ofta.

Om man oroar sig för att göra det och har testat men det gjorde ont etc så tycker jag personligen inte att man ska tvinga sig att testa igen. Man kan inte tända på allt. Som att äta blodpudding - hatar man det och det ger en kväljningar och utslag ska man skita i att äta just det. Skitdålig liknelse, men ni hajar...

• Lukaz

Då är vi rörande överens...

• K.C

premiär för mig i så fall! men jag ska faktiskt precis logga ur och krypa till sängs. tidigt för mig... Nästa gång: gärna! sov gott alla ni!

• Ketronya

Jag tycker att killen också kan få prova på att få "något" där bak, då förstår han bättre hur det känns å blir samtidigt bättre på att ge ana-sex ;)
    Min sambo älskar att få ett finger där bak, men tog lång tid innan jag ens fick prova... ;)
    Men nu ångrar han sig inte! Faktum är ju att killar erogena zon sitter där...
    Tycker inte att man ska vara rädd för att prova en massa inom sex, så länge båda vill så är det aldrig tabu!
    Jag har själv provat allt möjligt som jag har kunna thitta på ;)
    Och råder andra att också göra det, så länge det känns rätt!

• Laguna

miramir:
    jag läste på annan tråd... Jag beklagar det som hänt dig. Finns inga ord....
    Kämpa på...

/Hanna

• Galenpanna

Ett litet tillägg, anala regionen är en erogen zon för BÅDE män & kvinnor. När en man envist hävdar att han vill prova analsex så säg att du vill prova att massera honom analt...Ett givande & tagande så blir alla nöjda & glada!!

Mvh
    G

Svar på tråden Sexuella Avvikelser/Fantasier?