• Ketronya

Sexuella Avvikelser/Fantasier?

Hejsan!
    Jag har länge funderat på om jag (och min sambo) är de enda som tänder på lite mer annorlunda sex, lite hårdare, kanske lite rollspel etc...
    Eller är det bara så att man inte vill prata om det?
    I så fall så borde detta vara ett utmärkt ställe att göra det på ;)
    Har någon pratat med sin man omm detta? Eller kanske ni redan "utövar" ....
    Vad tänder ni på? Är jag helt onormal eller finns det fler som jag??

• Svar på tråden Sexuella Avvikelser/Fantasier?
  • miramir

börja försiktigt.. så gjorde jag.. att säga något extremt porrigt direkt är ofta svårt.. Lättare om man börjar med att berätta vad man tycker är skönt när ni har sex. "Fortsätt där ja" och dyl så kan du nog bli grövre och grövre i munnen

• Ketronya

Tyckte också det var himla svårt i början, me n vi löste det så att vi pratade om det (utanför sängen) och berättade för varandra vad som hade tän en, till exempel vissa fraser som man kunde säga, ochsen när jag visste säkert att han hade gillat just en fras tex, och tvärtom så gick det mycket lättare ;)

• Lukaz

Trevligt med forum där man på ett artigt sätt kan diskutera saker som man annars kanske inte direkt gör på kompisträffen eller släktmiddagen :)

Vet inte om det är så originellt, men jag tänder oerhört på tanken att ha ana_lse_x med min fru. Hon kan faktiskt tänka sig att prova säger hon. Samtidigt vill jag att det blir en behaglig upplevelse som vi båda njuter av. Är inte förnedrar eller smygbö_gtypen.

Vi är nog båda lite för oföretagsamma för att det skall komma till skott här *ler*
    Verkar annars som åtminstone en del par praktiserar det med framgång och njutning.

Några tips eller nåt att tänka på?

• miramir

jag brukar skicka por riga mejl till min sambo om vad jag tänker hitta på med honom när han kommer hem. Igår mötte jag honom i dörren iklädd enbart korsett :)

• Laguna

Lukaz:

Inga direkta tips när det gäller ana-sex... Det säga ju att man ska ha kondom på (fast det har faktiskt inte vi haft...).

Det ända jag kan säga är att det är jätteskönt !

Lycka till!

• miramir

Laguna: Jag har aldrig testat den sortens sex. Hur länge har ni testat det? Hur pass skönt är det och hur skiljer det sig från vanligt sex?

• Meddelande borttaget
  • Laguna

Mitt inlägg gick inte igenom.. Jag provar igen

Så kul att jag oxå kan ge lite tips .

Svårt att beskriva hur känslan är annorlunda... Mer intensivt på något vis. Och om kli--to-ris och "det andra hålet" blir stimulerar samtidigt är det helt sjukt skönt! Tror det är för att det är lite "förbjudet"... Man kvider lite extra .
    Jag hade det ganska ofta med mitt ex. Och har haft det ett par gånger med min nuvarande.

Prova!!

• miramir

jag funderar skarpt på det...

Svar på tråden Sexuella Avvikelser/Fantasier?