Novenberbrudar hur långt har ni kommit? Tråd 2
Eftersom vår gamla tråd nu kommer att "pensioneras" så fortsätter vi väll här...vi måste ju få höra hur det går för alla novemberbrudar.
Eftersom vår gamla tråd nu kommer att "pensioneras" så fortsätter vi väll här...vi måste ju få höra hur det går för alla novemberbrudar.
Passar på att flytta över vår "startlista" oxå...
***lördag 20/11***
Marléne73
Honungsburken
November04 kl:14.00
Grodprinsessan kl:16.00
oui
LostSoul
***lördag 27/11***
Novemberbruden
strövelstorp
Krich
Älvdalsbrud
***tisdag 30/11***
zera
~~*** GIFTA ***~~
***fredag 5/11***
W2Bsoon kl:16:30
hemlisen
kaboooom
***lördag 13/11***
Maddiogora
snart fru söderholtz
Tota
1 1/2 vecka kvar nu, ska träffa prästen på tisdag...nu börjar det sjunka in att jag ska bli fru xxxxx...härligt!
Nu börjar det ta form!
Stämde av ang all dricka idag. Har slutligen verkat få tag på en fotograf som är pålitlig och duktig. Bordsplaceringen är klar, placeringskorten utskrivna.
Musiken till vigseln är klar.
Frissan som skulle slinga mig har tagit semester så det är lite panik. M2B har inte fixat sina kläder till hundra procent än men det reder sig alltid. Blommor är avstämt och klart.
Kvar att pilla med är vigselprogram och festprogram. Toastmastern behöver nog få sig en liten spark där bak också
//K
Själv börjar jag panika lite.... gifter mig borgerligt på lördag och har inte ens kläderna helt klara!!! Allt annat är dock på bana, får väl sticka ut på lunchen imorgon och fixa det sista. Till råga på allt går jag och bryter av långfingernageln på vänster hand, snyggt!!
Lite pirrigt, jag skall bli fru!!! Låt vara i all hemlighet i ett par månader, kyrkbröllop stundar i början av mars.
oui - hoppas du hittar nått på lunchen och at ni får en helt underbar dag på lördag.
Allt är så gott som klart och imorgon blir det till att duka och fixa i lokalen.
Jag har beställt det här vackra snövädret *ler* och som extra krydda ska det ju bli soligt och kallt på lördag är det sagt. Stämmer det så blir jag förvånad, men väldigt glad!!
Idag har jag fått provfrisyr och färgat håret, provsminkats och så var vi in och hämtade kläderna. Det var lite knas med klänningen, men det löste sig. Höll på att få en smärre hjärnblödning men det gick ju bra till slut.
Naglarna gjorde jag igår och ikväll blev mina sista tårtor färdigbakade. Några ska garneras imorgon kväll, men vi är fler om jobbet då så det går bra.
Helt ofattbart att det snart är dags! Jag ser så mycket fram emot det.
Jag ska försöka njuta av varje stund så att dagen inte flyger iväg fortare än nödvändigt.
Grattis alla nygifta novemberbrudar och lycka till på lördag mina medbrudar!!
Nikita14 - nej, jag bor inte i den trakten.
tänk vad fint och stämningsfullt ni får det på lördag med snö och solsken...håller tummarna att snön ligger kvar en vecka till
ha en underbar dag i morgon alla ni som ska gifta er!!!
hejsan alla hur e det? kram
oui
Vi har samma här med, fast i har inte i kyrkan förrens 24/6 och har varit gifta sen den 12/11....Opps har ju varit gift i 9 dagar nu..
Grattis förresten hoppas ni hade en här lig dag igår...
Det gäller dig oxå grodprinsessan...
***lördag 27/11***
Novemberbruden
strövelstorp
Krich
Älvdalsbrud
***tisdag 30/11***
zera
~~*** GIFTA ***~~
***fredag 5/11***
W2Bsoon kl:16:30
hemlisen