• Tova -04

Hur spåra sidor på nätet?

Misstänker att min man kollar porr-sidor på nätet, men skulle vilja få det bekräftat innan jag gör någon stor affär av det.
    Hur kan man se vilka sidor någon varit inne på på datorn? När jag går in på hans login kan jag inte se vilka sidor han varit inne på. På mitt eget login sparas ju de senaste web-adresserna...
    Någon som kan hjälpa mig?

• Svar på tråden Hur spåra sidor på nätet?
  • K.C

SOMNIA: Ja, vi är överens.

Du misstolkade. När jag skrev "ett exempel är analsex" så syftade jag på det jag skulle fortsätta berätta om analsex och inte analsex i allmänhet.
    För jag tror att alla håller med om att det inte känns riktigt bra att tjejer som knappt kysst nån och inte haft nån slags sex börjar med att ha analsex, när de inte ens fattar meninegn med det?

TEAN: Är med på din linje helt! (som flera gånger tidigare vill jag minnas!) Bra skrivet.

• K.C

alltså... jag tror inte nån tycker det är ok att tracka sin sambo genom att kolla igenom ALLT som han/hon tar sig för... Men, speciellt om man varit med om det, så vet man ju att alla inte alltid talar sanning och i värsta fall tycker jag det är ok att snoka för att bekräfta...

• Xite

Kan man inte få ha ett privatliv fast man har en partner?

• K.C

självklart ska man få ha det!! annars blir man ju helknäpp! Men det handlar väl om att man inte vill bli sårad av något som kanske lovats inte ska finnas...

• StinaS

Jag säger detsamma Xite. För oss är det en självklarhet. Även om vi inte är så avancerade som jag förstått av andra länkar att ni är.

Och Tean - nej jag håller fortfarande inte med. Men där är det bara att konstatera att vi inte är ense. Jag tycker inte jag har rätt att snoka ens om jag misstänker min sambo för något. Så enkelt är det. I så fall blir jag också opålitlig och den nivån tänker jag inte sänka mig till. Men som sagt, det är min åsikt.

• K.C

TÄnk er detta då.. Ni känner er 99% säkra på att er man har en affär med någon. Ni frågar och han nekar. Ändå pekar allt på att han är otrogen. Enda sättet att verkligen kunna BEVISA är att ha något konkret, som sms eller liknande eller att klampa in mitt i akten. Du känner dig säker på att han har nån annan och det får dig att må jättedåligt. Vad gör ni?

• Mastermind

K.C - Jag skulle lite på min sambos ord. Men jag tycker att det är lite löjligt att jämföra porr och otrohet.

• StinaS

K.C.
    Om jag kände så skulle jag förmodligen göra slut. Jag skiter egentligen i om han har en annan eller inte i det läget. Om förhållandet skulle vara så illa att jag tror sådana saker om honom så ville jag inte vara kvar. Jag funkar så. Kan jag inte lita på en person så kvittar det. Då får det vara. Orsak eller inte orsak. Jag skulle fortfarande inte snoka i hans saker. Och det vet jag med säkerhet för jag har varit i situationen.

• K.C

Ja, men tyck du att det är löjligt. Mig spelar det ingen roll...

Meningen var bara att visa att det kan finnas situationer där man känner att det är på ett sätt och där det kan vara svårt att lita på någons ord, när man har en känsla och indikationer på något annat. Folk ljuger ju faktiskt ibland. Även sambos.
    Och otrohet och porr kan väl båda vara något man tagit upp och gjort löften om?!

• K.C

Men alla fungerar ju inte så. Det kan ju vara så att det inte alls är förhållandet som är kass utan att tjejen haft orut innan och vill skydda sig? Det är väl inte så himla konstigt att man aktar sig för eld om man bränt sig??
    Och det är ju inte ovanligt att man blivit sårad sen innan heller...

Svar på tråden Hur spåra sidor på nätet?