• NYCsvensk

BT-Traff New York

Hejsan,

I traden utalndsbrudar sa borjade vi spana pa en traff har i New York.

Det enda vi har kommit fram till ar att det skall bli torsdagen den 28:e oktober runt 6-7.

Vem vill hanga pa, och har nagon forslag pa ett bra stalle dar vi kan traffas???

Hoppas att jag hor fran er!!!

• Svar på tråden BT-Traff New York
  • Sommar-04

Dyker upp ska nog vara ok. Det ar inget alltfor Swanky place.

• NYCsvensk

Vet vi hur vi ser ut, eller ar det latt att se oss tror ni??? (svenkheten forsvinner liksom aldrig pa nagot mystiskt satt).

Sjalv ar jag kort, med blont har som med all sannoliket ar i hastsvans eller flata, sa man ser nog inte att det ar sa blont, men det ar det!! Vill stressa kort, ar inte langre an 155, sa om jag star upp och inte varldens langsta manniska star framfor mig ar jag ratt latt att hitta!!!!

Nu skall jag ga och plugga, vi syns pa torsdag!!

• New York brud

hrm, jag ser konstig ut. Formodligen lurviga skor och smutsiga klader (barnmat). Vi hor val varandra opm inte annat?

Jag har bjudit med de tva "nya" tjejerna jag just traffade i kyrkan...I och for dsig ar vi val alla nya for varandra. Hur PK maste vi da vara??

• Catty

Oh...Hur ser jag ut? Morkt har, typ 1.73 nog svart/mork vaxjacka och troligast kommer jag direkt fran jobbet i typ drakt/kostym. Jag kan ju prata lite med mig sjalv annars pa svenska sa dar..

• Sommar-04

Hmm, har val oftast jeans pa mig, sa det ar det sakert pa Torsdag ocksa. Kommer nog att ha knalang svart laderjacka och svart ryggsack. Halvlangt brunt har. Blond enligt amerikanarna!

• NYCsvensk

Wow, nu har jag en massa roliga bilder av er i min lilla hjarna!! Det ordnar sig val alltid pa nagot satt, far ga runt och trakassera folk i lurviga skor och med laderjackor eller kostym ett tag innan jag hittar er!!! Skall bli trevligt!

• Sommar-04

Sa detta ar gaslight lounge: www.gaslightnyc.com/

Jag hittade ocksa detta om gratis 2:a drink pa natet: www.vipguestlist.com/gaslight_lounge.htm

De har inte mat dar, men de later folk bestalla in mat och har en massa menyer om vi vill gora det. Annars kan vi ju alltid ga nagon annastans.

Jag tankte bestalla bord i alla fall eftersom det later som vi blir nagra stycken, sa att vi far en soffa! Hur manga ar vi?

Jag
    Catty
    New York Brud
    NYC svensk
    2 tjejer fran Svenska kyrkan
    Sa det ar 6 personer. Stammer det?

• Catty

Sommar: det ser jattemysigt ut! Later som en stralande plan! Later som om vi blir 6 pers sa boka for det tycker jag!
    Ses i morgon kl 19!

• NYCsvensk

God Morgon fellow New Yorkers.

Ville bara kolla om sommar gjorde reservationer, (mycket bra ide), och i sana fall om det var under nagot namn vi skall veta om?? Usch, sa daligt jag uttrycker mig, det ar alldeles for tatt tanka pa svenska, men jag har en kansla av att resten av min dag kommer jag ha chefen over axeln, sa jag far skriva nu och kolla in lite senare!!!

Vi ses klockan sju alla.

• New York brud

ja, ett namn vore bra...dvs om en reservation ar gjord...

see you tonight.

Johanna

• Sommar-04

Japp - Anna, jag tror jag anvande Herbst som ar mitt "nya" namn. Annars ar det Persson.

• Catty

Ok, sa bokningen ar under Herbst eller Persson?

Ses dar!
    Catty

• Sommar-04

Ja, tyvarr ar jag lite schizofren nar det galler mitt namn fortfarande!

• NYCsvensk

All-right, nu gar jag fran jobbet, vi syns lite senare!! Skall bli kul!!

• NYCsvensk

Hello tjejs,

Det var jattetrevligt i gar.

Jag skickade ett mail till alla, om ni inte har fatt det sa kan ni skriva har kanske.

Snart aker jag till Sverige, wohooo!!

Happy Halloween med.

• New York brud

hrm, joo...jag har inte fatt nagot mail..

Ha det sa bra i Sverige och tack for en trevlig kvall.

Johanna

• New York brud

joo, jag hade visst det...Ber om ursakt...Bockar och tackar och drar mig bakat...

Svar på tråden BT-Traff New York