• NYCsvensk

BT-Traff New York

Hejsan,

I traden utalndsbrudar sa borjade vi spana pa en traff har i New York.

Det enda vi har kommit fram till ar att det skall bli torsdagen den 28:e oktober runt 6-7.

Vem vill hanga pa, och har nagon forslag pa ett bra stalle dar vi kan traffas???

Hoppas att jag hor fran er!!!

• Svar på tråden BT-Traff New York
  • Catty

Traff den 28:e kl 19 nu pa Esperanto i East Village later perfekt. I'll be there!

• NYCsvensk

Ja vad bra Catty, da ar vi ju i alla fall tre an sa lange. Hoppas New York och sommar-04 hittar det har med. Finns det fler New Yorkare darute sa hoppas jag att ni ser detta!!

• Lilli77

Jag flyttar upp er trad lite och drommer mig bort och onskar att jag oxa kunde komma... ;)

Trevlig helg pa er och kram fran soligt Paris!

• Sommar-04

Aha hittade er. Oj, vad roligt! Ledsen att jag inte skrivit. Jobbet har varit alldeles vilt!

Jag undrar om det skulle vara ok om vi atergar till tankar pa meat packing district, fastan jag ahr varit sa langsam av mig?

Har ar vad jag skrev i forra traden:

Men meatpacking district hade passat mig alldeles utmarkt eftersom det ar nara mitt jobb och jag inte kan komma harifran speciellt tidigt. Men 7 om det ar nara pa Torsdag ska jag nog klara av.

Pastis ar lite for trendigt och alldeles for mycket bransh folk. Men om ni har nagot annat forslag aknske. eller kan jag aterkomma pa Mandag med ett alternativ.

Ska se om jag kan hitta den andra traden ocksa!

• miss page

Åh, vad avundsjuk jag blir på er!!! Vill också vara i New York!

Stockholmskramar

Miss Page

• Catty

Meatpacking ar oxa ok for min del sa bestam bara var ni vill ses.

• NYCsvensk

Meat packing later jattebra. Jag slutar som sagt fem sa jag kan ta mig nastan varsomhelst till sju. Vet dock inte ett enda stalle dar, (forutom Pastis som bara ar hogljutt), sa let me know ett bra stalle sa traffas vi dar i stallet!!!

Usch, har gatt i China town hela eftermiddagen, man blir ju helt slut dar. Nu maste jag satta mig och plugga dessutom. Jag vill ju bara slappa!!!!!!

I guess vi alla far kolla traden pa mandag for att se vad det verkligen blir!!!

• kaboooom

Blev så himla nyfiken och avundsjuk på era n.y. liv...???
    Måste bara fråga varför ni flyttat till New York och vad ni gör där...?

Jag ska dit om två veckor på bröllopsresa, kanske ni kan tipsa om något romantiskt att hitta på...???

Hopppas inte ni tycker att jag lägger mig i...
    kbm

• Catty

Ok, mandag it is: Nyc svensk: Jobbigt med Chinatown: man blir ju snurrig! Fattar kanslan da jag hjalpt maken att skriva CV o druckit massa GT tills nu. Ska ata snart dock...

• New York brud

vart dte an blir passar mig. Bjuder da kanske med nagon vilsen svenska som jag funnit i kyrkan. ska ata n, ar alldeles for trott och berusad for vanliga diskuesisoner.

Svar på tråden BT-Traff New York