• NYCsvensk

BT-Traff New York

Hejsan,

I traden utalndsbrudar sa borjade vi spana pa en traff har i New York.

Det enda vi har kommit fram till ar att det skall bli torsdagen den 28:e oktober runt 6-7.

Vem vill hanga pa, och har nagon forslag pa ett bra stalle dar vi kan traffas???

Hoppas att jag hor fran er!!!

• Svar på tråden BT-Traff New York
  • Catty

For att halla liv i traden sa meddelar jag att jag vill hanga pa! Mellan 6-7 den 28 oktober later bra for min del. Ingen aning om VAR Overlater det till er veteraner.

• NYCsvensk

Vad bra Catty, jag flyttar ocksa upp!! Hoppas att det blir lite respons nu. Vi fick ju en del i den andra traden!!!

• softy

Ni NY brudar! Kan ni hjälpa mig med en sak? Har Ni Alltså de lite mer exklusiva djurbutikerna? Något tips på vart jag annars kan hitta dem eller adress till dem?

• Catty

Softly, det beror pa vad du letar efter. Hundbutiker? Jag har massa runt omkring har 1 och 2 nd Avenue. Specificera garna.

• softy

Hej Catty!
    Ja det är hundbutiker jag letar efter. Finns det så många?? =)
    Tack för att du svarar mig!

• NYCsvensk

softy,

Menar du hundbutik dar man koper hund, eller hundbutik dar man koper hundaccesoarer?? Skulle inte kopa hund i en butik over huvud taget i NY.

• softy

nej nej nej, =) Jag menar hundaccessoarer!!! Som halsband, skålar, accessoarer, kläder etc. Finns det många butiker där de säljer hundar? Hu! =/

• Catty

Jo det finns butiker dar de saljer hundvalpar och kattungar...

For hundaccessoarer, som klader mm finns det mkt affarer. Bor du i NY eller ska du hit? Finns en websida som jag kommer i hag fran en affar pa Broadway: www. dogspa.com

• New York brud

vad hande med traffen?? Vi kanske kan traffas pa en hundbutik??

Torsdag kl 19.00 later som tiden jag kommer att dyka upp. Men NYC svensk, du far betsama da jag inte ar sa glammig att jag viste var sex and the city brukade hanga. Ar mest i astoria, men det blir ju langt bort.

valj bara ett av dina forslag, ge en detaljerad platsbeskrivning och sa ses vi dar.

• NYCsvensk

Allright, jag far bestamma!!! Det gor mig glad!! Fast jag ar ju sa himla dalig pa att verkligen bestamma nagot.

Hmmmm...

Esperanto ar ju himla trevligt, och jag kommer vara hungrig. Dessutom finns det flera trevliga barer i narheten om vi inte far plats, eller om jag ar den enda som vill ata!!! Ledsen att det ligger i East Village, ar valdigt sallan pa vastsidan.

Kolla har for menyn:

www.menupages.com/restaurantdetails.asp&restaurantid=2408&neighborhoodid=0&cuisineid=0

Den ligger pa Aveny C i hornet av 9:e gatan. Det gar att ta crosstown 14 bussen osterut till Avenue C och 12:e gatan eller nagot i den stilen. Dar gar man av och gar ner nagra block. Det ar en bla och gron, (mest gron nufortiden tror jag), restaurang som verkligen ligger pa hornet!! The more the merrier tycker jag sa dra med er folk om ni kanner for det, skriv bara det har nagon dag innan sa att jag kan gora reservations om det blir mer an 5!!!

Hoppas softy hitar sina hundgrejer. Jag vet inte alls vad man kan hitta sadant har, skulle tro att Gucci, och LV affarerna ar de som saljer accesoarer, men det finns sakert nagon liten affar nagonstans som saljer allt man vill ha, och om du ar i NY sa ar du hjartligt valkommen klockan sju, den 28:e.

Svar på tråden BT-Traff New York