• Nyfiken gul , nu fru

Vilka tidningar är helt OKEJ att läsa?????

Spinner vidare på Slitz-tråden och gör frågan bakvänd..

Vilka tidningar är helt okej för BÅDE killar och tjejer att läsa???

MOTIVERA!!!

Och jag vill inte höra kommentarer om att det är påklätt som är skillnaden..

Jag vill bena ut en gång för alla VAD en del tjejer störs av i vissa tidningar... Det behöver INTE röra sig om porr utan även sjuka ideal i det stora hela...

Alltså!!

VILKEN tidning läser ni BÅDA TVÅ??

• Svar på tråden Vilka tidningar är helt OKEJ att läsa?????
  • Mastermind

Vi läser båda två Larson!, Nemi, Slitz och Illustrerad Vetenskap. Sen håller jag mig undan från hans spel- och PC-tidningar och han från mina tjejtidningar. Den enda tidning vi prenumerar på är dock Slitz (efter _mkt_ tjat från min sida), men vi köper ändå varje nr av ovan nämnda serietidningar.

• Secret

Vi läser "Illustrerad vetenskap", "Nemi".
    Själv läser jag ibland "Amelia", "Chefen" och min sambo läser "Nätverk och Kommunikation". På sista tiden har det blivit många bröllopstidningar och min älskade anstränger aig att kolla på de med mig men jag förstår att det inte är så roligt att kolla på 200 klänningar :)

• Lill Anna

Läser inga tidningar, utan de jag läser, läser jag via nätet, köper dock korsordstidningar ibland. Det händer dock att man köper någon "vanlig tidning" då man är på semester och ska åka en bit..
    Köper då Hennes eller Amelia, tycker det står mest skäp i dessa.

Sambon gör samma sak, köper nästan aldrig tidningar i vanliga fall, då han köper tidningar blir det Allt om Hobby eller Datormagazinet.

Vi läser sällan varandras tidningar.. Han är helt enkelt inte intresserad av mode och sånt, jag är inte intresserad av spaltmeter om Linux.

• Cheri

la Masion, Sköna Hem, och Nemi!!!!
    (Nemi *rock!*)

• Missy Z

Vi läser: National Geographic, Allt i hemmet, och något enstaka lösnummmer av typ Cosmopolitan och dylikt. Och väldigt mycket serier.
    Jag frågade min man en gång varför han inte läser Café eller Slitz. Han tycker tydligen att "de är bara för mycket". Lite för grabbigt, lite för drägligt och fixerat. Han skulle väl få läsa dem för mig om han ville. Det bekymrar inte mig, jag vet ju vem han är.
    Däremot fibban skulle nog få mig att tappa respekten lite grann. Men, men... Jag skulle nog inte förbjuda. Däremot skulle de ryka all världens väg den dagen vi får barn.
    Alltså jag vet inte om jag blir halshuggen nu, men jag tror inte att jag hade valt en kílle med en sådan personlighet så att han hade varit intresserad av herrtidningar av skiftande valör. Jag är själv inte så fascinerad av typiska damtidningar, skulle aldrig prenumerera på en modetidning, eller något i stil med Solo eller Cosmopolitan, eller dylikt. Nån gång i kvartalet, men inte mer.
    Jag föredrar att man fokuserar på intressen istället för könsdiskussioner och påfågelbeteende. Såsom jag tycker är fallet i tjej- respektive herrtidningar.
    Ok, hoppas Ni förstår och inte missförstår....

• Ellte

Jag förstår tyvärr inte alls ditt sista stycke men det låter spännande så du får gärna förklara :?

("Jag föredrar att man fokuserar på intressen istället för könsdiskussioner och påfågelbeteende. Såsom jag tycker är fallet i tjej- respektive herrtidningar.")

• EmmaPemma

Missy Z:
    Jag känner lite samma sak dvs. att jag antagligen aldrig hade "valt" en kille som läser de s k herrtidningarna (så jag oroar mig aldrig för att han skulle börja läsa dem heller - jag skulle bli närmast chockad ).

• Georgina

ellte, bizarro finns visst! den var borta ett tag men nu finns den ju.

• Jennifer E

OKEJ kanske? Förlåt, kunde inte låta bli bara!

Svar på tråden Vilka tidningar är helt OKEJ att läsa?????