• martins pingla

Gbg-brudar aug 2005

Hej hej!

Ville bara kolla om det är fler som gifter sig i Göteborgstrakten nästa år i augusti???

Jag vet att det finns fler trådar...men det verkar vara dåligt med brudar från Göteborg...

Jag ska gifta mig antingen 20 el 27 (lite beslutsångest). Har inte bokat nånting ännu...men allt e på G.
    Det blir ca 40 gäster och vi kommer ha festen lite norr om Gbg i Ale kommun...

Hoppas det finns fler än jag i/runt Göteborg som planerar som bäst nu...Hade varit kul att utbyta idéer och tipsa varandra lite om bra saker...

Kram på er!

• Svar på tråden Gbg-brudar aug 2005
  • Malisen

Anna gbg och ni andra som är intresserade;
    Låter supertrevligt med en bt-fika!
    En helg kanske? Kom gärna med förslag...jag bubblar snart över av alla ideér och tankar

En ny tråd kanske där folk kan anmäla intresse? Vet inte riktigt hur det brukar gå till här...Nån som tar initiativ?

Malin (malin444@hotmail.com

• gladhannapanna

Vi har nu bestämt datum, bokat lokalen och vet vilken kyrka vi ska ha. HAr vidtalat flera vänner och bekanta till uppgifter som tex solosång, trumpetspel, textläsning, smink & hår, klänningssömnad, värdpar och toastmaster. Maten diskuterar vi då och då. Det är ju långt kvar till augusti 2005 så vi tar det lite lugnt. Det är dock svårt att behärska tankarna... Mina arbetskamrater kommer att bli galna på mig ju närmare det blir!!!

• kajsa263

Kul med så många som ska gifta sig i Augusti 2005.

Jag och min sambo ska gifta oss den 16/8 i Partille kyrka.Vi har redan bokat kyrkan och klänningen är fixad.

• Lindilus

Hejsan!

Tycker oxå att det låter som en bra idé med en BT-träff under hösten

KRAMIS
    /Lindilus

• Dallandra

Ska gifta min 6/8 2005 i Kungälvstrakten! Både kyrka och lokal med kokerska är bokad, bäst att vara ute i god tid så man får det man vill :)

Augusit är helt klart en populär månad för bröllop :)

• Anna gbg

Psst:
    Ni har väl sett Malisens förslag om 23/10?

• Millemo

Kosterbrud

Nej, jag har inte provat någon klänning alls än.. men kanske imorgon, fast nu är det en Nixa som hägrar.. obytlig.. tur det är så många månader kvar, så att man hinner ändra sig flera gånger!!

Själv då - hittar du något i djungeln av klänningar - eller hade du redan en kanske?

Jag såg att ni bytt dag till lördag för "date" istället, synd, jag jobbar då, men jag vil jättegärna följa med en annan gång, kompisarna börjar bli lite trötta på allt bröllopssnack nu.. och det är ju "bara" 10 månader kvar..

Jag sprang förresten på min bröllopsbukett häromdagen, det ska bli en tätbunden med vita liljor, försöker för fullt hitta en sådan bild på nätet så jag kan via men har inte hittat något än..

Kram på er i höstmörkret!

• Kosterbrud

Millemo:
    Nej, jag har inte heller köpt klänning ännu för jag kan inte bestämma mig. Kommer nog också ändra mig flera gånger på vägen jag också

Jag vet inte om det är så att vi bytt dag eller om det är båda dagarna som är aktuella fortfarande...jag kan båda hur som helst, så för min del kan vi ju träffas några stycken den 26:e också kanske?

Vad tycker ni?

Kram på er!

• gladhannapanna

Nu har jag bokat kyrkan! Känns plötsligt VÄLDIGT seriöst!!! Mer och mer faller på plats. Kan inte den 23:e, men följer gärna med en annan gång!

• Anna gbg

Hej alla agusti-gbg brudar!
    Har en liten planeringsfråga till er...
    Har ni bokat frisör ännu? Jag har varit ute och kollat lite på gamla frisörlänkar och det verkar som om salong Happy ligger i topp. Har ni några andra förslag - har ni kanske redan bokat?

Svar på tråden Gbg-brudar aug 2005