• martins pingla

Gbg-brudar aug 2005

Hej hej!

Ville bara kolla om det är fler som gifter sig i Göteborgstrakten nästa år i augusti???

Jag vet att det finns fler trådar...men det verkar vara dåligt med brudar från Göteborg...

Jag ska gifta mig antingen 20 el 27 (lite beslutsångest). Har inte bokat nånting ännu...men allt e på G.
    Det blir ca 40 gäster och vi kommer ha festen lite norr om Gbg i Ale kommun...

Hoppas det finns fler än jag i/runt Göteborg som planerar som bäst nu...Hade varit kul att utbyta idéer och tipsa varandra lite om bra saker...

Kram på er!

• Svar på tråden Gbg-brudar aug 2005
  • martins pingla

Jag längtar till den dagen jag ska prova klänningen...(måste bara hitta en först)
    det låter ju inget vidare att bli totalt nochad direkt...

• GbgGumsan

Hej!
    Vi pratar också om att gifta oss i augusti nästa år. Troligtvis i Partille kyrka (brudens hemförsamling).
    Bra med tips på festlokal, catering, klänningsval, fotograf m m.

• Kosterbrud

Hej!
    Jag vill också ansluta om det inte är försent Bor i Göteborg men skall gifta mig i Strömstad den 6 augusti -05.

Tycker det vore jättekul med en träff med massa bröllopsskvaller och idéutbyte!!

• Lindilus

Hejsan!

Här har ni en till som ska gifta sig i augusti 2005! Närmare bestämt den 13/8..
    Har nyligen bokat kyrka och lokal..börjat titta på catering (ska träffa en nästa vecka som vi till 99% ska använda)..Är spännande det här

Kramisar
    /Lindilus

• Malisen

Anna gbg, millemo, Linni!! (och brudar i Gbg som vill utbyta ideér)

Jag och min sambo gifter oss 4/6-05 i Torslanda kyrka och jag har med ljus och lykta leta härinne efter fler Gbg brudar -(vilken månad man gifter sig tycker jag inte spelar nån roll)..att utbyta ideér med, prata klänningar, fest osv med.

Maila gära mig på: malin444@hotmail.com
    det skulle vara superkul att utbyta tankar med folk som orkar lyssna

Hoppas vi hörs! //Malin

• Sagan50

Vad tråkigt att höra att ni inte blir bra bemötta på de olika "klänningsställerna" men då kan jag bara säga ÅKT TILL Svahns, hon är jätte bra. Vi åkte dit en dag jag och sambon bara för att titta lite. Men när vi kom dit var hon jätte hjälpsam och tog fram massor med klänningar och hjälpte mig. Hon tyckte det var JÄTTE bra att man kom långt iförväg. Jag var där före sommaren och ska gifta mig midsommar 2005.

Lycka till!

/Anna

• solkatt

Hejsan!
    Här kommer en göteborgsbrud till! Har befunnit lååångt ifrån Gbg (jobb) ända sedan vi bestämde oss för aug2005, men ser med spänning fram emot att sätta tänderna i all planering när jag kommer tillbaka (nov). Allt som är bokat hittills är lokal, som jag inte ens har sett... men min M2B säger att den är underbar
    Är definitivt på en träff senare i höst!!

Ha det bra!

• Anna gbg

Malin (och alla ni andra):
    Jag skulle gärna träffas och prata massa bröllop ;)
    Kunde det inte vara mysigt att träffas på ett cafe inne i stan nu om det blir trist och kallt och höst snart? Dricka kaffe spåna, drömma och ge alla runt omkring stora öron och ögon hi hi...

• Kosterbrud

Låter jättemysigt med en fika i höstmörkret och en massa bröllopsprat Jag följer gärna med!

Millemo: Har du provat Maggie Sottero klänningen än? Jag provade den modellen igår och den är verkligen jättevacker!! Är helt såld på hennes klänningar, har svårt att bestämma mig bara.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Gbg-brudar aug 2005